سقوط به انتهای جدول

شکست دور از انتظار داماش با مقابل دریای بابل؛ باخت‎ها ادامه دارد

تیم فوتبال داماش گیلان در حالی که یاران تازه به خدمت گرفته در نیم فصل دوم را در اختیار داشت با نتیجه دور از انتظار دو بر صفر مقابل دریای بابل تن به شکست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، داماش گیلان با شکستی دیگر در خارج از خانه و اینبار برابر قعرنشین، به انتهای جدول سقوط کرد.

۲ تیم فوتبال داماش گیلان و دریای بابل در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ یک فوتبال در ورزشگاه شهدای سیمرغ به مصاف یکدیگر رفتند.

سعید ابراهیم‌پور، حسین خیری، مجتبی بیژن، میلاد پورمحسن، بلال میرزاعلی، سیامک علیزاده، محمدسجاد قلی‌بیگی، محمد رستمی، رضا زاهدتبار، رضا پورمهدی و عماد میرجوان نفرات علی نظرمحمدی در دیدار مقابل دریا را تشکیل دادند.

در سوی مقابل دریای بابل با ترکیب ابوالفضل هاشمی، امید منصوری، علی خانلرزاده، رامین دهقانی، سید جلال عبدی، میلاد ابطحی، ابوالفضل آذرنوشان، امیرحسین باقرپور، ابراهیم حیاتی، مهدی مؤمنی و میلاد جهانی وارد زمین شد.

داماش گیلان بازی را بهتر از رقیب آغاز کرد ولی این بابلی‌ها بودند که روی یک ضربه ایستگاهی استادانه توسط میلاد جهانی نیمه نخست را با شکست به اتمام رساندند.

میلاد جهانی در نیمه دوم نیز تأثیرگذار ظاهرشده و با پاسی عرضی زمینه‌ساز گل دوم دریای بابل شد و امیرحسین باقرپور گل دوم تیم میزبان را به ثمر رساند.

داماشی‌ها در دیدار مقابل دریای بابل چندین موقعیت جدی نیز خلق کردند ولی هاشمی، گلر جوان تیم میزبان در نقش فوق ستاره ظاهر شد و اجازه گلزنی به تیم میهمان را نداد. داور مسابقه در پایان ۹۰ دقیقه در سوت خود دمید تا داماشی‌ها دیداری حساس و شش امتیازی را با شکست دو بر صفر به پایان برسانند.

Share