در مقابل مس کرمان

کسب نخستین امتیاز خارج از خانه داماش | نظرمحمدی: نتوانستیم قرارداد بازیکنانمان را ثبت کنیم

تیم فوتبال داماش گیلان در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال مقابل مس کرمان به تساوی بدون گل دست یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته هجدهم و آغاز نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران جام آزادگان عصر امروز تیم داماش گیلان در ورزشگاه شهید باهنر کرمان و در مصاف با تیم مس این شهر به تساوی بدون گل دست یافت و با ۱۲ امتیاز و یک پله صعود در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.

این مسابقه دیروز به دلیل شرایط نامساعد جوی و گرد و غبار شدید با تصمیم ناظر مسابقه لغو و با تعویقی ۲۴ ساعته امروز برگزار شد.

علی نظرمحمدی پس از پایان بازی با تاکید بر اینکه کسب نخستین امتیاز خارج از خانه برایمان ارزشمند است، اظهار کرد: داماش هشت بازیکن خود را در نیم‌فصل از دست داد و بخاطر کم‌لطفی برخی، نتوانستیم قرارداد بازیکنانمان را ثبت کنیم.

سرمربی داماش افزود: امیدوارم آقای نعیمی با تعامل با مدیرکل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال گیلان بتواند قبل از دیدار مقابل فجر پنجره نقل و انتقالاتی داماش را باز کند

نظرمحمدی بیان کرد: سعید ابراهیم‌پور، میلاد پورمحسن، کمیل حیدری و داریوش بخت را جذب کردیم ولی تاکنون موفق به ثبت قراردادشان نشده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه هواداران در تمام تمرینات نیم‌فصل حضور پیدا کردند و سبب ارتقای روحی روانی تیم شدند، گفت: همدلی و اتحاد در «شش ضلعی» مالک، کادر فنی، اداره ورزش و جوانان، هیئت فوتبال، بازیکنان و هواداران ‌می‌تواند باعث موفقیت داماش شود.

Share