پیام نوروزی نماینده ولی فقیه در گیلان به مناسبت سال ۱۴۰۳

گرانی‌ها و افزایش قیمت کالا‌ها زمینه‌ تکدر خاطر و تلخکامی برای مردم شد

آیت الله فلاحتی دراین پیام گفت: امیدوارم سال جدید سالی سرشار از خیر و برکت، همراه با صلح و دوستی برای ملت بزرگ ایران و تمامی آزادیخواهان و عدالت طلبان جهان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نماینده‌ ولی فقیه در گیلان امروز در پیام نوروزی خود تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت را به فال نیک گرفت و با تبریک فرارسیدن سال جدید وعید نوروز، گفت: ان شاالله سال ۱۴۰۳ برای عموم ملت‌های جهان از جمله امت اسلام و مردم بزرگ ایران، سالی سرشار از خوبی، سربلندی، نشاط و بهروزی باشد.

آیت الله فلاحتی در این پیام، سرفرازی امت اسلام بویژه ملت بزرگ ایران را در سال جدید از درگاه خداوند خواست وافزود: عزت این سرزمین مرهون درایت و روحیه‌ی مقاومت مردمی ولایتمدار و حق طلب است.

وی به عمده‌ترین شیرینی‌ها و تلخکامی‌های یکسال گذشته اشاره و تصریح کرد: حضور پرشور و با بصیرت مردم در همه مناسبت‌ها و عرصه‌های سیاسی و اجتماعی از جمله راهپیمایی ۱۳ آبان، یوم الله ۲۲ بهمن و خلق حماسه‌ی حضور در ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲، از شیرینی‌هایی بود که مایه‌ی مباهات است.

نماینده‌ منتخب مردم گیلان در ششمین مجلس خبرگان رهبری از گرانی‌ها و افزایش قیمت برخی کالا‌ها در بازار به عنوان تلخی‌های یکسال گذشته یاد کرد و گفت: این گرانی‌ها با اعمال فشار، زمینه‌ تکدر خاطر و تلخکامی را برای مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه سبب شد که انتظار می‌رود دولت سیزدهم با درایت و جدیت بیشتری در سال جدید برای مهار تورم و کاهش فشار اقتصادی به جامعه تلاش کند.

امام جمعه‌ رشت در بخش دیگری از سخنان خویش تحولات غزه و حمله‌ی بی رحمانه‌ی رژیم غاصب اسراییل به مردم مظلوم این منطقه را از دیگر تلخی‌های امت اسلام درسال ۱۴۰۲ عنوان و اضافه کرد: این رژیم سفاک و مظلوم کش تاکنون بیش از ۳۵ هزار فلسطینی را در غزه به شهادت رسانده که این جنایت مایه‌ی ننگ بشریت و لکه‌ی سیاه دیگری در تاریخ جنایات رژیم غاصب اسراییل در یک قرن اخیر است.

Share