آیت‌الله فلاحتی در پیام نوروزی سال 1401:

اعتماد نکردن به قدرت‌های سلطه‌گر آمریکایی و اروپایی انتظار جامعه از مسئولان است

نماینده ولی فقیه در گیلان در پیام نوروزی سال ۱۴۰۱ گفت: امیدوارم سال ۱۴۰۱، سالی پر برکت و همراه با نشاط برای تمام ملت ایران به ویژه مردم عزیز و خوب گیلان باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت‌الله رسول فلاحتی به مناسبت فرا رسیدن سال جدید پیام نوروزی صادر کردند که متن آن به شرح ذیل است؛
بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال
آغاز سال ۱۴۰۱ خورشیدی را به همه هموطنان عزیز به ویژه مردم سرافراز و ولایتمدار گیلان عزیز و اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و از خدای تبارک و تعالی برای یکایک شما روز و سال بسیار شایسته و پر برکت را مسئلت دارم.
سالی که گذشت، سال تلخی‌ها و شادی‌ها بود البته همه زمان‌هایی که در آن قرار می‌گیریم طبیعی است مستثنا از این حادثه‌ها نیست.
شادی‌ها از اینکه آمریکای جنایتکار غرب آسیا به ویژه افغانستان را پس از ۲۰ سال تخلیه و رها کرد و همچنین شادی‌ها از این جهت که مردم یمن سرافراز شدند.
سال ۱۴۰۰، سالی بود که انتخابات ایران با عظمت، با شکوه و با آرامش برگزار شد و دولتی با یک راهبرد جدید و انقلابی با تکیه بر توان داخلی و مردم به ویژه جوانان روی کار آمد و این رویکرد برای اهالی و جبهه انقلاب بسیار خوشایند است.
اگرچه تلخی‌هایی را در سال جاری شاهد بودیم که از جمله، حمله سعودی‌ها به ویژه جنایتی که در پایان امسال آل جهود مرتکب شدند و ۸۱ نفر را اعدام کردند که ۴۱ نفر آن‌ها از پیروان اهل بیت عصمت و طهارت بودند و همچنین زمین لرزه‌هایی که در اطراف کشور به وجود آمد، از تلخی‌های سال ۱۴۰۰ بود.
بعضی از مشکلات اقتصادی، تورم و افزایش قیمت‌ها برای مردم ما در سال ۱۴۰۰ سخت بود و امیدوارم در سال ۱۴۰۱ که پیش رو داریم با همکاری قوای سه‌گانه مقننه، مجریه و قضائیه در سایه حمایت‌های همه جانبه رهبر معظم انقلاب و کمک‌های مردم عزیز بتوانیم سر و سامان خوبی برای آن داشته باشیم البته در تمام سختی‌ها و مشکلات مردم بودند که توانستند آرامش را به جامعه برگردانند و اقتدار کشور را حفظ کنند.
امیدوارم سال ۱۴۰۱، سالی پر برکت باشد و از قوای سه‌گانه به ویژه دولتمردان می‌خواهیم توجه به اقشار آسب‌پذیر جامعه را در نظر داشته باشند.
قوانینی که تاکنون در مجلس شورای اسلامی تقنین شده، بیشتر آن‌ها با اولویت بوده ضمن اینکه توجه لازم به بخش‌های آسیب‌پذیر را داشته است ضمن اینکه بیشتر قوانین در راستای حمایت از مردم بوده و ادامه این مسیر را از مسئولان می‌خواهیم.
تکیه بر توان داخلی، اعتماد به مردم، اعتماد به مراکز دانش‌بنیان، پارک‌های علم و فناوری و همچنین اعتماد نکردن به قدرت‌های سلطه‌گر آمریکایی و اروپایی انتظار جامعه از مسئولان است زیرا در مدت ۴۳ سال انقلاب اسلامی، آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها نه تنها ملت ایران را یاری نکردند بلکه هر جا توانستند شمشیر خود را از غلاف بیرون کشیده و علیه نظام اسلامی به‌کار بردند.
امیدوارم مسلمانان و تمام ملت‌های مستضعف جهان در سال جدید شاهد نبودن ظلم و سلطه آمریکا باشند و قدرت‌های زر و زور سلطه‌جو به حاشیه رانده شوند و از اینکه بر ساحات زندگی مردم سایه بی‌افکنند، دیگر کنار کشیده شوند و ملت‌ها به دنیای آرامش برگردند.
امیدوارم سال ۱۴۰۱، سالی پر برکت و همراه با نشاط برای همه مردم ایران به ویژه مردم عزیز و خوب گیلان باشد و ما دعا گوی یکایک شما هستیم.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

رسول فلاحتی
نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت

Share