امام جمعه رشت؛

ملکه انگلیس با پرونده‌ای پر از جرم و جنایت از دنیا رفت و باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشد

آیت الله رسول فلاحتی به مرگ ملکه انگلیس هم اشاره کرد و گفت: او با پرونده‌ای پر از جرم و جنایت از دنیا رفت و باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به ۲۱ شهریورماه، روز سینما افزود: آنچه از همه خدمت‌ها بالاتر است رشد صحیح نیروی انسانی در جامعه است که نقش رسانه‌ها در این امر از اهمیت بسزایی برخوردار است.
نماینده، ولی فقیه در گیلان گفت: سینما نسبت به قبل از انقلاب تحول بسیاری داشته، اما در برخی اوقات شاهد انحراف از اهداف اصلی و تربیت ناصحیح از طریق آن در جامعه هستیم.
وی با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب درخصوص واورنه جلوه دادن واقعیت‌ها از سوی بدخواهان اضافه کرد: دشمنان همواره به دنبال پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش جامعه، بزرگ کردن عیوب کوچک و انکار محسنات بزرگ هستند که نمونه ش را در پنهان کردن جمعیت میلیونی پیاده روی اربعین حسینی و بزرگنمایی اعتراض افرادی اندک می‌بینیم.
امام جمعه رشت این رفتار رسانه‌های دشمنان را برنامه همیشگی آن‌ها عنوان کرد و گفت: جوانان باید در شکست این هجمه رسانه‌ای پیشگام باشند.
نماینده، ولی فقیه در گیلان در ادامه به قدرت نظام اسلامی در سطح بین الملل اشاره کرد و افزود: امروز دوست و دشمن می‌دانند که پیروان اهل بیت (ع) در شکستن شاخ دشمنان پیشرو هستند و در مقابل آن‌ها سینه سپر کرده اند.
آیت الله رسول فلاحتی همچنین به مرگ ملکه انگلیس هم اشاره کرد و گفت: او با پرونده‌ای پر از جرم و جنایت از دنیا رفت و باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشد.
امام جمعه رشت افزود: در دوران همین ملکه و در دهه‌های گذشته انقلاب با نقش مستقیم یا غیر مستقیم او همواره شاهد جنایت و فتنه‌انگیزی در کشورمان بودیم.

Share