شهردار رشت در دیدار با استاندار:

مطالبات شهرداری از دستگاه های اجرایی حدود ۶۰۰ میلیارد تومان است

شهردار رشت با اشاره به مطالبات حدود ۶۰۰ میلیارد تومانی شهرداری رشت از دستگاه های اجرایی گفت: با وصول این مقدار مطالبات، بسیاری از مشکلات مالی طرح های عمرانی در حال اجرای شهرداری برطرف می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رحیم شوقی ظهر سه شنبه با همراهی ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر رشت در دیدار نوروزی با استاندار گیلان ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان اظهار کرد: طی سال گذشته با حمایت‌های بی‌دریغ اعضای محترم شورای شهر رشت و دستورات و پشتیباتی جنابعالی کارهای خوبی در سطح شهر رشت کلید خورده است.

وی با بیان اینکه ان شاالله امسال با توجه به برنامه‌های که پیاده‌سازی شده سال به ثمر رسیدن سیاست‌های شورا و شهرداری رشت باشد، افزود: تقاضا دارم که این حمایت‌های شما مستمر باشد چرا که در چند مورد می‌توانید خیلی کمک حال شهرداری باشید.

شوقی با اشاره به مطالبات حدود ۶۰۰ میلیارد تومانی شهرداری رشت از دستگاه‌های اجرایی استان تصریح کرد: در صورت وصول این مقدار مطالبات، بسیاری از مشکلات مالی سر راه طرح‌های عمرانی در حال اجرای شهرداری برطرف می‌شود.

وی با اشاره به لزوم پرداخت مطالبات از طریق مولدسازی و یا اعتباراتی که قاتون برای این دستگاه‌ها پیش بینی کرده است، افزود: شهرداری یک نهاد خودگردان است و بودجه مستقلی ندارد بنابراین انتظار می‌رود که دستگاه‌ها با پرداخت به موقع مطالبات خود این نهاد خدمت رسان را در ارائه خدمات بهتر یاری دهند.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه با دستور استاندار محترم و با همراهی معاونت هماهنگی و امور عمرانی استانداری گیلان و برگزاری یک سری جلسات و بازدید از پروژه‌های در دست اجرا می‌توانیم در این بخش سریعتر به ادامه کار بپردازیم، گفت: برای تکمیل تقاطع‌ها یک سری همکاری‌های مشترکی با شرکت توزیع برق داریم و مکاتباتی نیز انجام شده و نگاه ویژه شما می‌تواند خیلی از مشکلات سر راه شهرداری را مرتفع کند.

Share