خطاب پوتین به مردم روسیه پس از حمله تروریستی کروکوس

قصاص سختی در انتظار تروریست هاست | ۱۱ نفر بازداشت شدند

رئیس‌جمهور روسیه با تأیید این‌که هر چهار عامل مستقیم حمله تروریستی بازداشت شدند، گفت که اوکراین کریدوری را برای عبور آن‌ها از مرز آماده کرده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس جمهور روسیه درباره حمله تروریستی به تالار کروکوس سیتی سخنرانی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه درباره حمله تروریستی به تالار کروکوس سیتی در استان مسکو سخنرانی کرد.

پوتین این حمله تروریستی را خونین و وحشیانه خواند که منجر به کشته شدن ده ها انسان بیگناه شد.

رئیس جمهور روسیه گفت: ده ها انسان صلح جو و بی گناه قربانی حمله تروریستی در کروکوس شدند. جنایتکاران خونسرد رفتند تا بکشند، به روس ها تیراندازی کنند، درست مانند نازی ها عمل کردند.

پوتین تاکید کرد: هر چهار عامل حملات تروریستی پیدا و بازداشت شدند، آنها به سمت اوکراین فرارکنند.

وی گفت: تروریست ها، قاتلان، غیرانسان هایی که ملیت ندارند و نمی توانند ملیت داشته باشند با یک سرنوشت غیر قابل رشک مواجه می شوند. قصاص سختی در انتظار آنها است. آینده ای ندارند.

پوتین پس از حمله تروریستی در تالار شهر کروکوس در منطقه مسکو در سخنرانی خود خطاب به مردم روسیه گفت: در مجموع ۱۱ نفر پس از حمله تروریستی درتالار کروکوس سیتی بازداشت شدند. سرویس امنیت فدرال روسیه و سایر سازمان های مجری قانون در تلاش هستند تا کل پایگاه های همدستان تروریست ها را شناسایی و کشف کنند، کسانی که وسایل حمل و نقل را برای آنها فراهم کرده اند، راه های فرار از صحنه جرم را مشخص کرده اند و انبارهای اسلحه و مهمات را برای آنها فراهم کرده اند.

وی از کارکنان آمبولانس، وزارت دفاع و تمام کسانی که به قربانیان حادثه تروریستی در تالار کروکوس سیتی کمک کردند تشکر کرد.

Share