رئیس نظام وظیفه فرماندهی انتظامی گیلان؛

تعیین تکلیف اعزام به خدمت ۲ برادر مشمول

رئیس نظام وظیفه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: تاریخ اعزام به خدمت مشمول نظام وظیفه که برادرش در حال گذراندن دوره سربازی است تا پایان خدمت برادر تمدید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ اسماعیل رجب زاده، رئیس نظام وظیفه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: بر اساس ماده ۴۴ قانون خدمت وظیفه عمومی، در مواردی که ۲ برادر باید همزمان خدمت سربازی را انجام دهند، یکی از آن‌ها در صورت نداشتن غیبت، می‌تواند زمان اعزام خود را تا پایان دوره سربازی برادرش به تاخیر اندازد.

وی افزود: مشمولی که غیبت ندارد، باید با برگه اشتغال به خدمت برادر، برای تمدید تاریخ اعزام به خدمت، به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه کند.

رئیس نظام وظیفه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: در صورتی که تاریخ اعزام به خدمت ۲ برادر همزمان باشد، تاریخ اعزام یکی از آن‌ها به مدت ۲ ماه به تعویق خواهد افتاد.

سرهنگ رجب زاده افزود: مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع نظام وظیفه به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان نظام وظیفه در پیام رسان‌های سروش، ایتا و روبیکا به نشانی khabaresarbazi@ مراجعه کنند.

Share