از انتخابم برای حضور در کادر فنی ملوان کاملاً راضی هستم

تارتار: تلاش می‌کنیم بهترین نتایج را در پایان فصل رقم بزنیم

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: در ابتدای فصل کسی باور نمی‌کرد بتوانیم شرایط ملوان را بدین شکل پیش ببریم، اما با کمک مجموعه باشگاه توانستیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی تارتار در گفت‌و گو با برنا، در خصوص وضعیت فوتبال ایران در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: برای من سال ۱۴۰۲ یک سال خوب بود و خدا را شکر می‌کنم که توانستم انتخاب خوبی داشته باشم و از انتخابم برای حضور در کادر فنی ملوان کاملاً راضی هستم.

وی در خصوص راز موفقیتش به عنوان یک مربی غیربومی در فوتبال انزلی تاکید کرد: به هر حال از ابتدای امر می‌دانستم در انزلی و در تیم بزرگ ملوان کار سختی پیش رو دارم. در سال‌های گذشته مربیان داخلی غیربوومی در این تیم موفقیت چندانی حاصل نکردند، اما من سعی کردم در وهله اول در انزلی ارتباط خوبی با هواداران و پیشکسوتان این باشگاه داشته باشم و در کنار این مساله تلاش مجموعه این باشگاه اعم از بازیکنان مربیان و مدیران باشگاه دست به دست هم داد تا بتوانیم فصل موفقی را تا به امروز پشت سر بگذاریم.

 سرمربی  تیم فوتبال ملوان در خصوص اینکه در سال جدید  چه قولی را به هواداران این تیم می‌دهد، تصریح کرد: شرایط درفوتبال به گونه‌ای است که نمی‌توان در آن قول  حتمی و قطعی داد، اما بدون شک همه ما تمام تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا بتوانیم بهترین نتایج را برای ملوان کسب کنیم و جایگاه خوبی را برای این تیم و هواداران پرشورش به دست آوریم. در ابتدای فصل کسی باور نمی‌کرد بتوانیم شرایط ملوان را بدین شکل پیش ببریم، اما همانطور که گفتم با کمک مجموعه باشگاه دست به دست هم دادیم تا اتفاقات خوبی را رقم زده در ادامه  هم تلاش من و همکارانم و همه بازیکن و اعضای تیم این است که بتوانیم با تلاش شبانه روزی روند رو به رشد ملوان را ادامه بدهیم.

 تارتار در مورد اینکه آیا ملوان می‌تواند در سال جدید موفق به کسب سهمیه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا شود، خاطرنشان کرد: ساختار ملوان از نظر بودجه‌ای و امکانات با تیم‌های متمول و مدعی لیگ قابل مقایسه نیست، اما من به بازیکنان و همکارانم در کادر فنی اعتقاد و اعتماد دارم و با تکیه بر حمایت هواداران این تیم تمام تلاش مان را به کار می‌گیریم تا فصل را با بهترین شرایط و جایگاه جدولی به پایان برسانیم.

 سرمربی انزلیچی‌ها در مورد پسرش امیرمحمد که در حال حاضر در تیم‌های پایه پرسپولیس فعالیت می‌کند؛ گفت: امیر محمد در حال حاضر در تیم جوانان پرسپولیس حضور دارد و در مقطعی هم در امید‌ها حضور پیدا کرد. من به او گفتم برای آینده‌اش تیمی را انتخاب کند که به او بازی برسد و بتواند توانایی‌های فوتبالیش را به خوبی به نمایش بگذارد.

 تارتار در ادامه اشاره‌ای به شرایط تیم ملی در سال قبل و برنامه این تیم در سال آینده داشت و خاطرنشان کرد: درست است که در جام ملت‌ها تیم ملی نتیجه خوبی نگرفت و نتوانست قهرمان شود، اما به اعتقاد من کادر فنی تیم ملی نیاز به حمایت و زمان دارد. هر مربی برای اینکه بتواند تفکراتش را در تیم پیاده کند به حداقل ۳ سال زمان نیاز دارد و ما نباید از همان اول به خاطر یک نتیجه انتقادات‌مان را عنوان کنیم. بر این اساس باید از قلعه نویی و همکارانش در تیم ملی حمایت شود و به این تیم زمان دهیم تا بتواند روز‌های خوبی را برای فوتبال ایران رقم بزند.

 وی در پایان ضمن تبریک سال نو به تمام مردم ایران گفت: امیدوارم سال ۱۴۰۳  سالی توأم با خوشبختی و سعادت برای همه مردم ایران باشد و مثل همه مردم ایران آرزو دارم فقر درکشورمان ریشه کن شود و مردم ایران در تمام نقاط کشور در رفاه و آرامش زندگی کنند. امیدوارم سال جدید سالی همراه با نتایج خوب برای فوتبال و ورزش ایران باشد و بتوانیم نام ایران را در آسیا و سراسر دنیا با کسب موفقیت‌های ورزشی مان دوباره بر سر زبان‌ها بیندازیم.

Share