سرمربی ملوان: خوشحالم که به تیم متمول تراکتور موقعیت ندادیم

تارتار: ملوان تیم اول گیلان است | تلاش می‌کنم گیلکی را یاد بگیرم

تارتار گفت: اواخر هر دو نیمه ما کاملاً مسلط بودیم و حتی می‌توانستیم برنده شویم. یکی از توپ‌هایمان به تیر دروازه برخورد کرد و بدشانس بودیم. از این خوشحالم که تیم متمولی مثل تراکتور نتوانست هیچ موقعیتی روی دروازه ما ایجاد کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ملوان در نشست خبری بعد از بازی برابر تراکتور اظهار کرد: همانطور که پیش بینی کرده بودیم بازی خیلی سخت بود. تراکتور امسال در آسیا حضور داشت و به همین خاطر تیمش را آسیایی بسته بود. برای قهرمانی در لیگ بازیکنان با کیفیتی را جذب کرده‌اند. خیلی هزینه کرده‌اند ولی با همه این اوصاف پا پس نکشیدیم.

او ادامه داد: به غیر از ۲۰ دقیقه اول که بازی را در اختیار داشتند، هرچه گذشت ما مسلط‌تر شدیم. موقعیت‌های خیلی‌خوبی به دست آوردیم. اواخر هر دو نیمه ما کاملاً مسلط بودیم و حتی می‌توانستیم برنده شویم. یکی از توپ‌هایمان به تیر دروازه برخورد کرد و بدشانس بودیم. از این خوشحالم که تیم متمولی مثل تراکتور نتوانست هیچ موقعیتی روی دروازه ما ایجاد کند.

سرمربی ملوان عنوان کرد: تراکتور گل‌های زیادی زده بود اما امروز ساختار دفاعی ما فوق العاده بود ولی اگر باهوش بودیم می‌توانستیم گل بزنیم و برنده شویم. در بخش حمله خیلی خوب کار نکردیم. تساوی تا حدودی عادلانه بود.

تارتار گفت: بیژن حیدری در نیمه اول خوب قصاوت نکرد و بازی را از جریان انداخت. در همه کرنرهایی که قرار بود ما بزنیم تاخیرهایی به وجود می‌آمد که بازی را از تب‌وتاب می‌انداخت و به تیم حریف زمان می‌داد ولی در نیمه دوم قضاوت بهتری داشت. به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. باید خودمان را برای آخرین بازی نیم‌فصل اول آماده کنیم. بازی سختی در اراک خواهیم داشت. ان‌شاءالله بتوانیم روند خوبمان را حفظ کنیم. از هواداران تشکر می‌کنم که همیشه همراه ما هستند و انرژی مضاعف می‌دهند. ای کاش برنده می‌شدیم و آن‌ها را خوشحال به خانه‌هایشان می‌فرستادیم.

او در رابطه با اینکه برای دومین بار مسابقه ملوان به زبان گیلکی از رادیو پخش شد و در دقیقه ۸۰ گزارشگر رادیو اعلام کرد «الان بازی صفر-صفر است اما اگر ملوان بازنده شود هم با این بازی که ارائه داد برنده است و در دقیقه ۸۵ هم اعلام کرد در دور برگشت تمام تیم‌ها در خانه ملوان به مشکل برمی‌خورند،» اظهار کرد: گیلکی را دوست دارم و خیلی تلاش می‌کنم آن را یاد بگیرم. مقداری برای ما که ترک زبان هستیم سخت است اما اینجا ترک زیاد است. خداراشکر به یادگیری این لهجه شیرین نزدیک می‌شوم. این تیم، تیم گیلان است.

تارتار اضافه کرد: ملوان تیم اول گیلان است. شاید وقتی می‌گویم انزلی‌چی‌ها بقیه شهرها در استان دلگیر شوند. از این به بعد دوست دارم بگویم ملوانِ گیلان. خوشحالم که یک تیم قابل احترام شدیم و همه تمجید می‌کنند. نباید دچار غرور شویم. اگر می‌خواهیم این گزارش‌ها، تعریف‌ها و تمجیدها ادامه داشته باشند، باید تیم را تقویت کنیم. ان‌شاءالله هوادارانمان در گیلان همیشه شاد باشند.

سرمربی ملوان در رابطه با بازی هفته آینده این تیم برابر آلومینیوم اراک گفت: ما نمی‌توانیم کُری بخوانیم ولی تیم ما قابل احترام است. در دور رفت این را به همه تیم‌ها نشان دادیم. تنها باخت ما مقابل مدعیان جلوی استقلال بود. بدشانس و کم دقت بودیم. اگر پنالتی ما گل می‌شد آن بازی را هم از دست نمی‌دادیم.

Share