فرمانده انتظامی رشت خبر داد:

بازداشت سارقان حین اوراق کردن خودروی سرقتی در رشت | اعتراف به ۸ فقره سرقت

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری سارقان خودرو و قطعات آن در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد به ۸ فقره سرقت اعتراف و از آن‌ها یک دستگاه خودرو سرقتی پراید کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی رشت از دستگیری سارقان خودرو و قطعات آن در این شهرستان خبر داد و گفت: این افراد به ۸ فقره سرقت اعتراف و از آن‌ها یک دستگاه خودرو سرقتی پراید کشف شد.

سرهنگ محمود حافظی ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم‌خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت‌‎های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و اظهار داشت: پیشگیری و مقابله با سرقت نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری مردم با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم است.

وی در ادامه با بیان اینکه در پی وقوع سرقت یک دستگاه خودرو پراید در یکی از محله‌های شهر رشت، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، افزود: مأموران کلانتری ۱۳ رشت با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی به سطح حوزه استحفاظی، هویت سارقان این خودرو و محل اختفاء آن‌ها را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری ۲ سارق سابقه دار در حال اوراق کردن خودروی پراید سرقتی در یکی از مناطق حاشیه شهر خبر داد و با اعلام اینکه این افراد در تحقیقات پلیس به ۲ فقره سرقت خودرو و ۶ فقره سرقت قطعات آن اعتراف کردند، اذعان داشت: سارقان ۳۳ و ۴۹ساله با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته و روانه زندان شدند.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست ضمن تجهیز وسایل نقلیه خود به وسایل هشدار دهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان با رعایت هشدارهای انتظامی و ایمنی مانند پرهیز از پارک کردن خودرو و موتورسیکلت در نقاط تاریک و خلوت در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

Share