در دیدار مدیر کل پست گیلان با مدیرکل بازرسی استان؛

استفاده از ظرفیت پست به منظور گسترش مشارکت مردم در افزایش تولیدات بومی

در دیدار مدیر کل پست گیلان با مدیرکل بازرسی استان بر استفاده از ظرفیت پست به منظور گسترش مشارکت مردم در افزایش تولیدات بومی تاکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدحسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان ضمن حضور در سازمان بازرسی استان با «یاسر دده جانی» مدیر کل سازمان بازرسی استان دیدار و گفتگو کرد.

هوشنگی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از اقدامات پست گیلان در سال گذشته از آمادگی این اداره کل برای بسترسازی و توسعه تجارت الکترونیک با تکیه بر محصولات بومی مختص هر شهرستان و با هدف گسترش مشارکت مردم در اقتصاد بومی و جهش تولید تأکید کرد و افزود: حمایت از کسب و کارهای خانگی و تولیدات محصولات بومی و محلی با استفاده از لجستیک شرکت ملی پست از اولویت‌های کاری پست گیلان در سال جاری خواهد بود.

 وی همچنین با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در حوزه پیاده‌سازی پروژه ملی نظام استاندارد نشانی  جی نف در استان انجام شده خواستار حمایت نهادها و دستگاههای نظارتی برای تکمیل این پروژه ملی در استان شد.

مدیر کل سازمان بازرسی استان در این دیدار با اشاره به نقش پست در شفاف‌سازی مبادلات کالایی بر لزوم تکمیل طرح ملی جی نف در استان و حمایت سازمان بازرسی استان به منظور هم افزایی سایر دستگاه‌های متولی برای پیشبرد این پروژه تاکید کرد.

Share