مدیرکل پست گیلان در دیدار با معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات؛

یکی از اولویت‌های پست گیلان پیاده‌سازی پروژه جی نف است

مدیرکل پست گیلان ضمن ارائه گزارش ۸ ماهه از عملکرد پست استان گیلان در حوزه‌های ترافیک خدمات پستی، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های پست گیلان در سالجاری پیاده‌سازی پروژه جی نف در استان می‌باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدحسین هوشنگی، مدیرکل پست گیلان ضمن حضور در اداره کل ict استان گیلان با میثم عابدی معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل پست گیلان در این دیدار که با حضور فرزاد توکلی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان انجام شد ضمن ارائه گزارش ۸ ماهه از عملکرد پست استان گیلان در حوزه‌های ترافیک خدمات پستی، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های پست گیلان در سالجاری پیاده‌سازی پروژه جی نف در استان می‌باشد.

وی با اشاره به احیاء کارگروه‌های جی نف در فرمانداری‌های شهرستان‌های تابعه به دستور استاندار که با پیگیری‌های پست گیلان انجام شد، افزود: تا کنون جلسات زیادی با فرمانداران و شهرداران برای بهنگام‌سازی پایگاه داده املاک برگزار شده که انعقاد قرار داد بهنگام‌سازی و نصب پلاک‌های کدپستی هوشمند با شهرداری رشت از مهمترین دستاوردهای پیاده‌سازی پروژه جی نف در استان است.

هوشنگی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های استان در حوزه شرکت‌های دانش بنیان و فناورانه تصریح کرد: با استفاده از این ظرفیت و هم افزایی در عملکرد شرکت‌های فعال فناورانه در حوزه پست و لجستیک، اولین واسط پستی بومی در استان گیلان با هدف تحت پوشش قراردادن کسب و کارهای آنلاین در تولید و فروش محصولات بومی محلی و حمایت از مشاغل خرد و خانگی به بهره برداری رسید.

عابدی معاون نوآوری وزارت ارتباطات نیز در این دیدار ضمن تقدیر از اقدمات پست گیلان بر حمایت وزارت ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان و بهره گیری از ایده‌های نوآورانه و فناورانه در ارائه خدمات تاکید کرد.

Share