مدیر بنیاد مسکن آستارا خبر داد:

۶۱۲ واحد مسکن ملی در آستارا ساخته می‌شود | پیشرفت پروژه رضایت بخش نیست

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آستارا از احداث ۶۱۲ واحد مسکن ملی در قالب سه فاز در این شهرستان خبر داد و گفت: در تلاش هستیم فاز اول این پروژه ظرف یک سال آینده تکمیل شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آستارا اظهار کرد: ۶۱۲واحد مسکن ملی در قالب سه فاز در این شهرستان ساخته می‌شود و در تلاش هستیم فاز اول این پروژه ظرف یک سال آینده تکمیل شود.

مهدی گرویان در جلسه نشست خبری به مناسبت هفته بنیاد مسکن گفت: هرکدام از فازهای این پروژه ۲۰۴واحد است که در شش بلوک شش طبقه‌ای ساخته می‌شود و زمین مورد نظر به پیمانکار برای اجرا تحویل داده شده است.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت پروژه رضایت بخش نیست، افزود: فاز نخست پروژه هشت درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در سال گذشته ۱۴۳میلیارد و ۹۸۳میلیون ریال برای آن اختصاص یافت و از متقاضیان انتظار داریم در سال جاری آورده‌های خود را برای پیشبرد پروژه به موقع پرداخت کنند.

گرویان خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته برای عمران و آبادانی روستاهای چلوند، قنبرمحله سیبلی، باش محله، ویرمونی، عسگرآباد، عباس آباد، گیلده و خلیله‌سرا ۴۶هزار و ۲۲۵ متربع از راه‌های این روستاها آسفالت شد.

وی اضافه کرد: همچنین در سال گذشته ۱۶۴میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال وام برای ساخت ۴۷واحد مسکن روستایی آستارا پرداخت شد و ۸۷جلد سندروستایی و ۲۶۵جلد سندشهری توسط بنیاد مسکن آستارا صادر شد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آستارا در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: اخیرا برای جلوگیری از طغیان و سیلاب رودخانه‌های کانرود، ویرمونی، بیجاربین و تله‌خان چهار هزار و ۷۰۰ متر عملیات لایروبی در سطح رودخانه‌های مذکور انجام شد.

Share