شاهد بدقولی‌های زیاد و انجام تعهدات نصف و نیمه بوده‌ام

کناره گیری آرش برهانی از هدایت تیم شهرداری آستارا؛ ادامه‌ همکاری به صلاح تیم نیست

آرش برهانی سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با انتشار پیامی در صفحه رسمی خود از هدایت این تیم کناره گیری کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آرش برهانی بازیکن اسبق استقلال و تیم ملی که از نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور هدایت تیم شهرداری آستارا را بر عهده گرفت بعد از شکست ۲ بر یک خانگی تیمش برابر فجر سپاسی شیراز با انتشار متنی در صفحه شخصی اش از پایان همکاری خود با این تیم خبر داد.
وی در این متن خود ضمن تشکر از هواداران این تیم، دلیل قطع همکاری اش را بد قولی مسئولان این باشگاه عنوان کرده است.
اکنون باید دید در صورت جدایی قطعی برهانی تکلیف نیمکت شهرداری آستارا در ۱۰ بازی باقیمانده لیگ دسته یک به چه صورت رقم خواهد خورد و مسئولان این تیم چه کسی را جایگزین وی خواهند کرد.

تیم فوتبال شهرداری آستارا با ۲۴ بازی و کسب ۱۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول لیگ یک قرار دارد و برای بقا در لیگ باید در ادامه رقابت‌ها نتایج لازم را کسب کند.

متن پیام آرش برهانی:

«سلام خدمت هواداران خونگرم شهرداری آستارا. تشکر ویژه می‌کنم از هواداران عزیز بخاطر لطف و محبتی که به بنده و بچه‌های تیم داشتن هرگز خوبی‌هاتون و فراموش نمی‌کنم هوادارانی با فرهنگ و با درک بالا از مسائل فوتبال و دوستداشتنی، بعد از باخت به فجر با وجود ناراحتی زیادتون صحبت‌ها و لطفی که به بنده داشتین تصمیم به جدایی برایم خیلی سخت بود اما همینطور که خیلی خوب مشکلات و می‌دونین و در جریان تمامی امور هستید تا کنون شاهد بدقولی‌های زیاد و انجام تعهدات نصف و نیمه بوده‌ام که کار را برای کادرفنی و همچنین بازیکنانم سخت کرده است و ادامه‌ همکاری بنده به صلاح تیم دوست‌داشتنی آستارا نیست. امیدوارم با رفتن من شرایط بهتر بشه و بازیکنان با غیرت و تیم شهرداری آستارا که تنها دلخوشی ورزشی شهرستان هست روزهای با اقتدار و درخشان پیش رو داشته باشد. مردم شریف آستارا همیشه به نیکی ازتون یاد می‌کنم خدانگهدار».

Share