ملوان و چوکا مساوی کردند و شهرداری آستارا شکست خورد

یک شکست و دو تساوی سهم تیمهای گیلانی از هفته ۳۲ لیگ دسته یک فوتبال

دیدارهای هفته سی و دوم لیگ دسته یک فوتبال برگزار شد که در مهم ترین بازی‌ها تیم‌های هوادار و بادران که از مدعیان صعود به لیگ برتر هستند در برابر حریفانشان شکست خوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، هفته سی و دوم لیگ دسته یک فوتبال، امروز (سیزدهم تیر) از ساعت ۲۰:۳۰ با انجام ۹ بازی به پایان رسید. در پایان هفته سی و دوم اختلاف امتیاز تیم‌ها در بالای جدول باز هم کمتر شد و هنوز مشخص نیست کدام تیم‌ها به لیگ برتر صعود خواهند کرد. نتایج این بازی ها به شرح زیر است:

قشقایی شیراز ۱ – ۰ بادران تهران

دیدار تیم‌های قشقایی شیراز و بادران تهران در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود قشقایی به پایان رسید. تک گل بازی را رضا مرادی در دقیقه ۳۶ به ثمر رساند.

با این نتیجه قشقایی با ۳۸ و بادران با ۵۴ امتیاز در رده چهاردهم و سوم قرار گرفتند.

ملوان ۱ – ۱ استقلال ملاثانی

تیم‌های فوتبال ملوان بندر انزلی و استقلال ملاثانی در ورزشگاه تختی بندر انزلی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید. گل ملوان را فربد بلوک باشی در دقیقه ۵۴ و گل استقلال را سجاد عبدویی در دقیقه ۲۱ به ثمر رساندند.

با این نتیجه ملوان با ۴۶ و استقلال ملاثانی با ۳۸ امتیاز در رده هشتم و سیزدهم قرار گرفتند.

آرمان گهر ۱ – ۰ خوشه طلایی ساوه

دیدار تیم‌های آرمان گهر سیرجان و خوشه طلایی ساوه در ورزشگاه امام علی سیرجان برگزار شد که در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود آرمان گهر به پایان رسید.

با این نتیجه آرمان گهر با ۴۵ و خوشه طلایی با امتیاز ۴۸ در رده دهم و هفتم قرار گرفتند.

رایکا ۱ – ۰ نود ارومیه

رایکا بابل در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل میزبان نود ارومیه بود که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود رایکا به پایان رسید.

با این نتیجه رایکا با ۴۰ و نود با ۲۷ امتیاز در رده دوازدهم و هفدهم قرار گرفتند.

خیبر خرم آباد ۰ – ۲ مس کرمان

دیدار تیم‌های خیبر خرم آباد و مس کرمان در ورزشگاه تختی خرم آباد برگزار شد که این بازی در نهایت با نتیجه دو بر صفر به سود مس به پایان رسید. گل های مس را حمید گلزاری و بهرام رشید فرخی در دقایق ۶۳ و ۵+۹۰ به ثمر رساندند.

با این نتیجه خیبر با ۴۵ و مس با ۵۲ امتیاز در رده نهم و پنجم قرار گرفتند.

استقلال خوزستان ۲ – ۱ شهرداری آستارا

دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و شهرداری آستارا در ورزشگاه تختی اهوار برگزار شد که این بازی در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود استقلال خوزستان به پایان رسید.

با این نتیجه استقلال خوزستان با ۴۹ و شهرداری آستارا با ۳۸ امتیاز در رده ششم و پانزدهم قرار گرفتند.

هوادار ۱ – ۲ فجر سپاسی

دیدار حساس تیم های هوادار تهران و فجر سپاسی شیراز در ورزشگاه غدیر تهران برگزار شد که این بازی در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود فجر سپاسی به پایان رسید. گل های فجر در این بازی را فرزان دانا و حمید نعمتی در دقایق ۱۷ و ۵۰ به ثمر رساندند. قطعی برق باعث شد این بازی که از اهمیت بالایی برخوردار بود برای دقایقی متوقف شود.

با این نتیجه هوادار با ۵۴ و فجر با ۵۴ امتیاز در رده دوم و اول قرار گرفتند.

پارس جنوبی جم ۱ – ۱ چوکای تالش

تیم‌های پارس جنوبی جم و چوکای تالش در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

با این نتیجه پارس با ۴۴ و چوکا با ۳۴ امتیاز در رده یازدهم و شانزدهم قرار گرفتند.

گل ریحان البرز ۰ – ۳ شاهین شهرداری بوشهر

دیدار تیم‌های گل ریحان البرز و شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه انقلاب برگزار شد که این بازی در نهایت با نتیجه سه بر صفر به سود شاهین به پایان رسید. گل های شاهین را میلاد شعبانلو، میلاد صارمی و مهدی مومنی به ثمر رساندند.

با این نتیجه گل ریحان با ۱۸ و شاهین شهرداری بوشهر با ۵۳ امتیاز در جایگاه هجدهم و چهارم قرار گرفتند.

Share