پیام تشکر شیخان از مردم تالش بزرگ و تبریک به یاسر اسلامدوست

محمد شیخان، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن که از راه‌یابی به مجلس دوازهم باز ماند، پس از اعلام رسمی نتایج به پیروز انتخابات و رقیب خود تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمدمجاور شیخان نامزد دوازدهمین دوره انتخابات تالش، رضوانشهر، ماسال و شاندرمن که از راه‌یابی به مجلس دوازهم باز ماند، پس از اعلام رسمی نتایج به پیروز انتخابات و رقیب خود تبریک گفت که این اولین تبریک از سوی یک رقیب به پیروز انتخابات مجلس دوازدهم است.

 متن این پیام تبریک بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

گمان مبر که به پایان رسیده کار جهان
هزار باده ناخورده در رگ تاک است

سلام و درود خالصانه بر مردم مؤمن، انقلابی و غیرتمند تالش، رضوانشهر و ماسال که با حضور و مشارکت گسترده و مؤثر خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گامی بلند در راه تحقق اهداف بلند انقلاب، آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری، شهدای والامقام و اعتلا و اقتدار تالش بزرگ برداشتند.

شما مردم عزیز و غیرتمند با این مشارکت چشمگیر نشان دادید مردمی یکپارچه اید، و دلتان همواره برای آینده تالش بزرگ می‌تپد.

سپاس این فرزند کوچک تالش، ارزانی شما پدران، مادران، برادران و خواهران نجیب این دیار کهن، که پیروز خلق این حماسه بزرگید و همچنان آرمانهای متعالی تالش، از عدالت طلبی و رفع تبعیض تا مقابله با فساد و ویژه خواری تا اشتغال جوانان و تبدیل این منطقه به پایتخت طبیعت و گردشگری و قطب صنایع تبدیلی، تعیین تکلیف مالکیت زمین‌ها به نفع مردم، توسعه راه‌های روستایی و ایجاد ظرفیت‌های حمل و نقل جاده ای، ریلی، دریایی، احیا و توسعه اقتصاد دریا محور با استفاده از ظرفیت همسایگی با کشورهای اوراسیا، خرید تضمینی محصولات کشاورزی و پرداخت یارانه هدفمند به آنان، تأسیس صنایع پیشران میان دستی و پایین دستی پتروشیمی همراه با بهره گیری از ظرفیت‌های بی‌بدیل مواهب طبیعی و اقلیمی را بر تارک خواسته‌های به حق خویش با آرایتان فریاد زدید.

اینجانب با کمال خضوع دست همه کسانی را که با رأی خویش در این انتخابات از حقوق، عزت و سربلندی تالش بزرگ حمایت کردند، به گرمی می‌فشارم.

افتخار این برادر کوچکتان آن است که برای رفع محرومیت‌های انباشته شده تالش بزرگ در طی سالیان متمادی قدم به عرصه انتخابات گذاشتم و همه تلاش خود را برای مقابله با طمع ورزی‌های باندهای  قدرت و ثروت و تصمیم گیری خانوادگی و غیر جمعی برای مردم شریف این دیار به کار گرفتم.

بر این باورم که امروز و با آگاهی حاصل از حماسه حضور شما در انتخابات ۱۱ اسفند، تالش بزرگ بیش از هر زمان دیگر، آماده تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، مقابله با بیکاری و فقر و فساد و تبعیض، حرکت در مسیر  رشد و پیشرفت و بازگرداندن اقتدار و عزت به این دیار است.

لازم می‌دانم از همه مردم سرزمینم که در این ایام فرزند خود را مورد لطف و محبت و بزرگواری خویش قرار دادند، و خالصانه در ستادهای مردمی انتخاباتی اینجانب نقشی دلسوزانه و باغیرت داشته و با رأی خود به این فرزند کوچک تالش اعتماد کردند، قدردانی و تشکر نمایم.

در پایان ضمن تبریک صمیمانه به منتخب تالش جناب آقای یاسر اسلام دوست و آرزوی مزید توفیق برای او، دست تک تک شما عزیزان را به گرمی می‌فشارم، و برای مردم عزیز تالش بهترین‌ها را از خداوند متعال آرزومندم، رجای واثق دارم اعتماد مردم عزیز این دیار برای فرزند ریشه در خاک این مرز و بوم، خود بالاترین سرمایه‌ای است که فرزند کوچک تالش بزرگ در هر سنگر خدمتی که باشد، با پیروی از رهبر فرزانه انقلاب و استمداد از  ارواح طیبه شهدای گرانقدر، بتواند اندکی از درد و رنج شما را بکاهم  و به سهم خود به تحقق آرمان‌های انقلاب عزیز اسلامی‌مان از جمله رفع محرومیت، پیشرفت، آبادانی و استقرار عدالت در تالش بزرگ یاری رسانم.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
برادرتان، محمد شیخان

Share