انتخابات 1402؛

تغییر حوزه انتخابیه محمد شیخان از تهران به تالش | رقیب جدی محمدیاری از راه رسید

محمد شیخان کاندیدای تایید صلاحیت شده از حوزه انتخابیه تهران، رسما وارد انتخابات تالش، ماسال و رضوانشهر خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد به بعد همواره نام «محمد مجاور شیخان» در محافل سیاسی کشور و استان گیلان به واسطه مسئولیت‌های بزرگی که داشته مطرح بوده است.

برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز این شخصیت گیلانی از حوزه انتخابیه تهران ثبت نام و صلاحیت خود را اخذ کرده است.

بر همین اساس منبع آگاه نزدیک به محمد شیخان اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر مردم حوزه انتخابیه به واسطه محرومیت چندین‌ساله این سه شهرستان از امکانات و اعتبارات ملی، سرانجام ایشان پذیرفتند که رسما از استان گیلان و شهرستان‌های تالش، ماسال و رضوانشهر وارد کارزار انتخابات مجلس شورای اسلامی شوند.

محمد شیخان متولد شهرستان ماسال از فعالین سیاسی اصولگرای شناسنامه دار ملی است که در دولت محمود احمدی نژاد معاون ارتباطات نهاد ریاست جمهوری بوده و در دولت آیت الله رئیسی به سمت مدیرعاملی شرکت دخانیات ایران منصوب شده بود که پس از مدتی به پتروشیمی خلیج فارس رفت و مدیرعاملی یکی از هلدینگ‌های پتروشیمی خلیج فارس را بر عهده گرفت.

گفتنی است با توجه به پایگاه آرای مشترک شیخان و محمدیاری در شهرستان ماسال، حضور شیخان در انتخابات مجلس دوازدهم می‌تواند عرصه را بر محمدیاری، نماینده کنونی تالش تنگتر کند، هرچند سایر نامزدهای انتخابات تالش، ماسال و رضوانشهر نیز به فکر احتمال رقابت با وی هستند.

Share