مهدی تارتار پس از کسب پیروزی مقابل گل گهر؛

همه تیمها ملوان را به چشم یک مدعی می‌بینند | در بندرانزلی یک ورزشگاه بزرگ احداث شود

مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: همه تیمها پذیرفتند که ملوان یک تیم مدعی است و مقابل ما انگیزه دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مهدی تارتار پنجشنبه‌شب در نشست خبری پس از بازی تیمهای ملوان و گل‌گهر سیرجان در بندرانزلی اظهار کرد: بازی ها بسیار سخت است به خصوص اینکه همه تیمها تلاش می‌کنند تا در مقابل ما امتیاز کسب کنند یا در برابر ما پیروز شوند از اینرو باید تلاش بیشتری انجام دهیم.

وی افزود: دیدار با گل‌گهر نیز بسیار سخت بود چون این تیم خیلی محکم بازی کرد و راههای نفوذ ما را بسته بود. به همین علت موقعیت گلزنی در این بازی کم بود اما خوشبختانه در نهایت توانستیم به پیروزی برسیم.

تارتار ادامه داد: خوشبختانه دروازه بان و سایر بازیکنان ما در این دیدار بسیار خوب ظاهر شدند و به بازیکنان افتخار می‌کنم و امیدوارم که کادرفنی تیم ملی بازیکنان ملوان را ببینند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اضافه کرد: ما از لحاظ تیمی و بازیکن مشکلی نداریم اما از لحاظ امکانات قابل مقایسه با رقبا نیستیم و به همین دلیل مسئولان باید نگاه ویژه‌ای به ملوان داشته باشند.

تارتار بیان کرد: ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی کوچک است اما شاهدیم که در برخی از شهرها که علاقه مندان زیادی به فوتبال ندارند، ورزشگاه ۳۰ هزارنفره احداث شده و امیدوارم که در این شهر نیز ورزشگاه بزرگی احداث شود.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه مربیان غیربومی در این تیم موفقیت چندانی نداشتند اما با کمک خداوند تاکنون موفق بودم و امیدوارم که با حمایت هواداران و تلاش بیشتر بازیکنان همچنان به روند صعودی خود ادامه دهیم که در این راستا باید بیشتر تلاس کنیم زیرا حفظ جایگاه بسیار سخت است.

به گزارش ایرنا، تیمهای فوتبال ملوان و گل گهر سیرجان عصر پنجشنبه در هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی در حضور حدود پنج هزار تماشاگر مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت ملوان با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و به طور موقت در رتبه سوم جدول رده بندی قرار گرفت و تیم گل گهر سیرجان نیز با این شکست، ۳۰ امتیازی باقی ماند و در مکان ششم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

Share