مسئول ستاد بانوان آیت الله فلاحتی؛

نقش بانوان در مشارکت افزایی انتخابات بسیار حائز اهمیت است

دکتر معصومی گفت: اسلام مانع مشارکت زنان در این فعالیت ها نمی شود بلکه برای این کار ارزش قائل است، هر چند نقش بانوان در خانواده و حضورشون در خانواده مؤثر و از اهمیّت ویژه‌ای برخوردار هست، اما حضور او در جامعه در حد ضرورت و برطرف ساختن نیازهای جامعه در حد واجب کفایی و با توجه به اصل عفاف بدون اشکال است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مریم معصومی، مسئول ستاد بانوان آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه و کاندیدای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان گیلان در مصاحبه با خبرنگار توسکانیوز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره وظیفه مردم در انتخابات گفت: حضرت آیت الله خامنه ای می فرمایند شرکت در انتخابات، یک عمل صالح است؛ این عمل صالح را باید با شوق و به وقت انجام داد و در بخشی دیگر از فرمایشات شان فرمودند هر انتخاباتی که پُرشور شود، کشور را بیمه می کند.

وی افزود: مسئله فقط یک مسئله‌ی سیاسی و فردی و اخلاقىِ محض نیست؛ یک مسئله‌ی همه‌جانبه است. انتخابات با سرنوشت مردم سر و کار دارد.

دکتر معصومی در ادامه افزود: زن در راستای نقش تربیتی در خانواده می تواند در اجتماع به فعالیت های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی مشغول باشد. اسلام مانع مشارکت زنان در این فعالیت ها نمی شود بلکه برای این کار ارزش قائل است، هر چند نقش بانوان در خانواده و حضورشون در خانواده مؤثر و از اهمیّت ویژه‌ای برخوردار هست، اما حضور او در جامعه در حد ضرورت و برطرف ساختن نیازهای جامعه در حد واجب کفایی و با توجه به اصل عفاف بدون اشکال است.

وی در ادامه یکی از عرصه های مهم و تعیین کننده نقش زنان را انتخابات عنوان کرد و خاطرنشان ساخت؛ نقش بانوان در مشارکت افزایی انتخابات بسیار حائز اهمیت و پر رنگ است.

معصومی اظهار کرد: زنان بایستی در راستای تحقق این امر به تبیین لزوم شرکت در انتخابات و تشویق خانواده خود با شرکت در انتخابات بپردازند.

رییس ستاد بانوان آیت الله فلاحتی افزود: ما در فضای مجازی باید حضور فعال تر و موثرتری داشته باشیم و اجازه ندهیم دشمن از فضای مجازی برای انحراف افکار عمومی و دادن اطلاعات نادرست به جوانان استفاده کند.

معصومی عنوان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، مهم‌ترین مساله انتخابات است. رأی مردم، رأی به نظام، انقلاب و آرمان‌های امام و شهداست و حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمنان را مأیوس و اقتدار نظام را تقویت می‌کند.

وی افزود: در یازدهم اسفند رویداد بزرگی در کشور شاهد خواهیم بود و آن برگزاری دو انتخابات همزمان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است. همانطور که آیت الله فلاحتی همواره تاکیدشان به ما اعضای ستاد اتتخاباتی شان این است که مردم را برای حضور پر شور و شرکت در انتخابات پیش رو دعوت نمائیم اِن شاءالله ملت در این انتخابات پیش رو حق تکلیف را به خوبی ادا نموده و برگ زرین دیگری در کارنامه پر افتخار نظام ثبت خواهند کرد. همانطور که همین مردم با وجود مشکلات سخت اقتصادی، در ۲۲بهمن امسال ثابت کردند که پای آرمان‌های امام و انقلاب ایستاده اند

Share