فرمانده انتظامی شهرستان رودبار خبر داد؛

قتل در رودبار و دستگیری در یکی از استان‌های همجوار

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار گفت: با تلاش بی‌وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی قاتل فراری کمتر از ۲۴ ساعت در یکی استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرهنگ «عیسی روشن‌قلب» در تشریح جزئیات این خبر با اشاره به دریافت خبری در خصوص درگیری چند نفر و قتل یکی از این افراد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، اظهارداشت: با توجه به متواری شدن قاتل از محل ارتکاب جرم، ماموران پلیس آگاهی پیگیری موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی در ادامه از اقدامات فنی و تحقیقات گسترده صورت گرفته و شناسایی محل اختفاء متهم در یکی از استان‌های همجوار خبر داد و گفت: پس از اخذ نیابت قضائی، پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و متهم را ظرف کمتر ۲۴ ساعت دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه این فرد به ارتکاب قتل اعتراف کرد و علت و انگیزه خود را از این اقدام اختلافات شخصی عنوان داشته، افزود: قاتل ۲۷ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران‌ناپذیر است، خاطرنشان کرد: احترام به قانون معرف منزلت اجتماعی و جایگاه رفیع شهروندان است.

Share