رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا خبرداد:

رکورد تماشای نمایش کمدی در گیلان شکست؛ استقبال مردم از «۹ماه انتظارِسه»

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: نمایش کمدی «۹ماه انتظارِسه» به نویسندگی و کارگردانی نیما رهایی با ۴۳ شب اجرا برای مردم فرهنگ‌دوست، رکورد تماشای نمایش کمدی را در گیلان شکست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نمایش کمدی «۹ماه انتظارِسه» به نویسندگی و کارگردانی نیما رهایی با ۴۳ شب اجرا برای مردم فرهنگ‌دوست، رکورد تماشای نمایش کمدی را در گیلان شکست.

بهرام خوشحال در حاشیه اختتامیه این نمایش گفت: این نمایش با موضوع اجتماعی در قالب دو پرده به مدت ۴۳ شب اجرا شد و خوشبختانه علاوه بر آستارا از دیگر شهرستان‌های گیلان و استان اردبیل هم از این نمایش دیدن کردند.

وی افزود: پرداختن به معضلات اجتماعی نظیر بیکاری، فقر و فساد اقتصادی با زبان طنز و استفاده از ظرفیت بازیگران جوان و مجرب از جمله ویژگی‌های این نمایش بود.

وی اضافه کرد: نیما رهایی، امیرحسین الهی، یونس عدالت، آرش جوهری، اکبر فرهنگ، آرش ضارب، فرشاد حسینی، آرینا نمازی، غزاله فکری، هستی باقری اصل، مائده پورمیرزا، ابراهیم مهاجری، سهند رهایی، عباس آذریار، مریم فضلعلی زاده، مهسا قربانی، پریا مستعد، فریده رازدشت و رمیصا رزاقی در این نمایش به عنوان بازیگر هنرنمایی کردند.

وی با اشاره به اینکه نیما رهایی کارگردان این نمایش از مفاخر هنری این شهرستان محسوب می‌شود، ادامه داد: سهند رهایی به عنوان دستیار کارگردان، تارا مرتضوی به عنوان منشی صحنه، رامین بخشنده به عنوان تصویربردار، مهدی عزیزی و کلارا صفرنیا به عنوان مجری گریم، سید جلال حسینی و یاشین زارعی به عنوان طراح و اجرای دکور، سولماز زمردی فرد به عنوان طراح پوستر، امین دولتخواه به عنوان طراح لوگو تایپ، عباس صفری به عنوان مجری نور و صدا و سعید نیرومند به عنوان مسئول انتظامات از جمله دست اندرکاران این نمایش کمدی هستند.

نیما رهایی نویسنده و کارگردان نمایش ۹ماه انتظار سه هم در اختتامیه این‌نمایش گفت: ۱۳هزار نفر در طول ۴۳ شب با حضور در سالن سینماتئاتر دریا به تماشای این نمایش آمدند.

وی با اشاره به اینکه از محل فروش بلیط ۱۲میلیارد ریال درآمد در قالب این نمایش کسب شد، افزود: مردم همواره از هنرمندان حمایت می‌کنند و این نمایش به دلیل استقبال بی‌سابقه هم استانی‌های فرهنگ دوست، در سال آینده در شهرستان‌های اردبیل، تالش و تهران هم اجرا خواهد شد.

Share