درخواست طلاق بعد از ۳۰ سال؛ شوهرم خسیس است

ناهید که دو فرزند و یک نوه دارد و ۳۰ سال از زمان زندگی مشترکشان می گذرد از دلیل این جدایی خود می‌گوید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از جنایی، سیاوش و ناهید بعد از ۳۰ سال زندگی مشترک حالا می‌خواهند جدا شوند. ناهید که متقاضی طلاق است می‌گوید چون شوهرش خسیس است و سالها او را اذیت کرده‌، درخواست طلاق داده‌است. ناهید که دو فرزند و یک نوه دارد از دلیل این جدایی می‌گوید.

*۳۰ سال زندگی مشترک یک عمر است. چرا می‌خواهی از شوهرت جدا شوی؟

من در زندگی با سیاوش سختی زیادی کشیدم و دیگر نمی‌توانم این وضعیت را تحمل کنم. حالا می‌خواهم برای خودم زندگی می‌کنم.

*چه سختی‌هایی داشتی؟

شوهرم به شدت مرد خسیسی است. او به من و بچه‌ها خرجی نمی‌داد و برای اینکه بتوانم نیازهای بچه‌هایم را برطرف کنم سرکار رفتم. او حتی با کارکردن من مخالف بود اما سر کار رفتم کوتاه نیامدم و حالا هم بازنشسته هستم. شوهرم می‌خواست با تحت فشار قرار دادن من کاری کند که سرکار نروم و همیشه زیر سلطه او باشم.

*چرا در همه این سال‌ها طلاق نگرفتی؟

به خاطر بچه‌هایم. می‌خواستم آنها بزرگ شوند و درگیر مشکلات طلاق ما نشوند. طلاق برای بچه‌ها خیلی سخت است. حتی حالا که هر دو دخترم ازدواج کرده‌اند باز هم از طلاق ما بسیار ناراحت هستند.

*شوهرت نمی‌خواهد طلاق بدهد؟

او مخالف است اما خودش هم می‌داند ما سالهاست که طلاق عاطفی گرفته‌ایم. من از ۲۰ سال قبل با شوهرم هیچ ارتباطی ندارم و زندگی ما فرمالیته است.

*حالا که دو داماد داری سخت نیست؟

من به دخترانم یاد دادم خودشان را درگیر مشکلات دیگران نکنند. می‌دانم به هر حال ما پدر و مادر آنها هستیم و برایشان سخت است و ممکن است انگی هم به بچه‌های من بزنند اما مراقبت از آنها دیگر وظیفه خودشان است.

*بعد از جدایی کجا زندگی می‌کنی؟

من مدتی است که خانه‌ای برای خودم اجاره کرده‌ام و در آنجا زندگی می‌کنم.

*اگر شوهرت به طلاق راضی نشود چه؟

او بالاخره راضی می‌شود. آنقدر خسیس است که اگر درخواست مهریه و نفقه بکنم به طلاق توافقی رضایت می‌دهد.

Share