باکیفیت ترین هتل های بابلسر با قیمت مناسب

در این مقاله، تعدادی از باکیفیت‌ترین هتل‌های بابلسر با قیمت مناسب را به شما معرفی کردیم.

هتل‌هایی که در این مقاله به شما معرفی می‌شوند، هتل‌های ۴ ستاره و ۵ ستاره بابلسر هستند که به عنوان بهترین و باکیفیت‌ترین هتل‌های این شهر شناخته می‌شوند. شاید تصور کنید که برای اقامت در چنین هتل‌‌هایی، باید هزینه زیادی بپردازید. اما کاملاً برعکس. این هتل‌ها در طول سال به منظور جذب مشتری، تخفیف‌های مختلفی به مسافران ارائه می‌کنند که با قیمت مناسبی قابل رزرو هستند. با توجه به تخفیفات فصلی، اقامت در این هتل‌ها با هر میزان بودجه امکان‌پذیر خواهد بود.

معرفی هتل‌های باکیفیت و قیمت مناسب بابلسر

اگر عازم سفر به بابلسر هستید، انتخاب یک هتل باکیفیت و در عین‌حال مقرون‌به‌صرفه ممکن است دغدغه شما هم باشد. به همین منظور، ما در ادامه هتل‌های میزبان بابلسر را به عنوان بهترین گزینه برای اقامت در این شهر به شما معرفی می‌کنیم. این هتل‌ها در سطوح مختلف قیمت، امکانات متنوعی به شما ارائه می‌دهند. بنابراین چه بخواهید در هتل لوکس اقامت کنید و چه در هتل‌های اقتصادی، هتل‌های میزبان گزینه ایده‌آلی برای همه افراد خواهند بود. در ادامه به بررسی مجموعه هتل‌های میزبان بابلسر می‌پردازیم.

هتل ساحلی میزبان

اولین هتل در بابلسر که مورد توجه اغلب مسافرهای این شهر قرار می‌گیرد، هتل ساحلی میزبان است. یکی از دلایل انتخاب این هتل از نظر بسیاری از مسافران، موقعیت مکانی عالی آن است. اکثر این افراد، اقامت نزدیک ساحل را مدنظر دارند و هتل ساحلی میزبان نیز این امکان را برای آن‌ها فراهم کره است.

هتل ساحلی میزبان بابلسر، یک هتل نوساز است که در دو فاز و در سال ۱۴۰۱ طراحی شده است. فاز اول هتل ۲۳ ویلای چوبی دارد که امکانات رفاهی کاملی را برای مسافران در نظر گرفته است. در فاز دوم همه آنچه که برای تجربه یک تفریح لذت‌بخش نیاز دارید، فراهم شده است. از اسکله دریایی گرفته تا رستوران‌های متنوع با سرو غذاهایی دریایی و انواع پلاژ برای استراحت شما.

مهم‌ترین امکانات هتل

هتل ساحلی از گروه هتل‌های میزبان است که اقامت رؤیایی را در آن تجربه می‌کنید. کمتر کسی است که ساحل را دوست نداشته باشد، به خصوص ساحل دریای خزر با وسعت و زیبایی بی‌نظیرش. برای فاصله از هیاهو و دغدغه‌های روزمره زندگی، ساحل مطمئناً محیط آرامش‌بخشی است.

در این هتل امکاناتی چون پارک کودک، صندوق امانات، استخر، سونا، نمازخانه، اتاق چمدان، خدمات بیدارباش و تاکسی سرویس برای همه مسافران فراهم شده است. از این هتل تا ساحل ۵ دقیقه پیاده‌روی فاصله است. در این ساحل امکان استفاده همه مسافران از تفریحات ساحلی هتل وجود دارد. این هتل همچنین مجهز به زمین تنیس است و خبر خوب برای ورزشکاران و علاقه‌مندان به این ورزش است.

انواع واحدهای اقامتی هتل

واحدهای اقامتی هتل ساحلی به بهترین شکل ممکن طراحی شده‌اند. همگی این واحدها دارای بالکن تقریباً بزرگی هستند که با پارکت‌های زیبا پوشیده شده‌اند و چشم‌اندازی به دریا و ساحل دارند. داخل بالکن نیز دارای انواع میز و صندلی‌های لاکچری است که می‌توانید در کنار ساحل از نوشیدنی‌های خنک و گوارا لذت ببرید.

هتل دارای انواع اتاق دابل، توئین، پانوراما و کانکت چهار تخته است. از جمله امکاناتی که در داخل این واحدها وجود دارد می‌توان به خدمات روم سرویس، مبلمان، چای‌ساز، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون و حمام اشاره کرد.

هتل ۴ ستاره میزبان

یکی دیگر از هتل‌های بی‌نظیر بابلسر، هتل چهار ستاره میزبان است که در سال ۱۳۹۹ شروع به کار کرد. هتل میزبان با قرارگیری در فضای دنج و آرام و در میان شالیزارهای سرسبز، مورد علاقه مسافرانی است که خواهان اقامتی آرام و به دور از شلوغی هستند. این هتل با ۶ سال سابقه فعالیت و ارائه بهترین امکانات تفریحی و اقامتی، عنوان برترین هتل بابلسر را به خود اختصاص داده است.

از هتل میزبان، دسترسی خوبی به پارک ساحلی لاله، تالاب فریدون‌کنار، باغ پرندگان و …. دارید و این یکی از مزیت‌‌های اقامت در هتل ۴ ستاره میزبان به حساب می‌آید.

امکانات ویژه هتل

امکناتی که در هتل چهار ستاره میزبان بابلسر وجود دارد، آن را به هتلی لوکس برای مسافران تبدیل کرده است. این امکانات شامل رستوران، پارکینگ، تلویزیون، سرویس فرنگی و ایرانی، فروشگاه و غرفه، تلفن در اتاق، سالن بیلیارد، نمازخانه، اینترنت در لابی و …. می‌شوند. این هتل دارای پارکینگ با ظرفیت ۱۷۰۰ خودرو است که مسافران و گردشگران می‌توانند به صورت رایگان از امکانات آن بهره ببرند.

در مجموعه آبی هتل میزبان لحظات شاد و مفرحی را در کنار اعضای خانواده سپری می‌کنید. این مجموعه، امکانات متنوعی دارد که با هر سلیقه‌ای متناسب است. علاوه بر این خدمات، مجموعه ورزشی مجهزی نیز برای تفریح و سرگرمی شما تدارک دیده شده است.

واحدهای اقامتی هتل

هتل میزبان ۴ ستاره، ۵۶ واحد اقامتی دارد که در ۳ طبقه پراکنده شده‌اند. همه این واحدها دارای نمایی از دریا، تالاب نیلوفر و شالیزار هستند. واحدهایی که برای اقامت شما در نظر گرفته شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته کانکت، سوئیت‌های یک خوابه و سوئیت‌های دوبلکس دوخوابه می‌شوند. طراحی و دکوراسیون تمام این واحدها با استفاده از رنگ‌های ملایمی صورت گرفته است.

از امکاناتی که در واحدهای اقامتی هتل میزبان برای رفاه و آسایش شما فراهم شده شامل اینترنت، کمد لباس، سیستم تهویه، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی و سیستم سرمایشی و گرمایشی هستند.

هتل ۵ ستاره میزبان

از دیگر هتل‌های باکیفیت بابلسر می‌توان به هتل پنج ستاره میزبان بابلسر را نام برد که در سال ۱۳۹۹ مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این هتل تنها ۴ کیلومتر تا دریا فاصله دارد و علاوه بر آن به فروشگاه، رستوران و کافی‌شاپ نیز دسترسی مناسبی دارد. خرید متنوع و به‌صرفه را در مراکز خرید پرزرق‌وبرق اطراف هتل تجربه می‌کنید.

امکانات و خدمات هتل

از جمله امکانات مهمی که در هتل ۵ ستاره میزبان برای گردشگران مختلف ایجاد شده است می‌توان به اینترنت رایگان، پارکینگ، فروشگاه، غرفه، نمازخانه، آسانسور، پذیرش ۲۴ ساعته، آتلیه، تاکسی سرویس، رستوران، کافی‌شاپ و… اشاره کرد. اگر باید مراسم خاصی را در هتل برگزار کنید، فقط کافیست تا همه چیز را به عهده هتل بسپارید. تیم مجرب و کارآزموده هتل، تمام تلاش خود را وقف اجرای صحیح مراسم شما می‌کند.

برای افرادی که ترجیح می‌دهند بیش‌تر در هتل اقامت داشته باشند، هتل ۵ ستاره میزبان، تفریحات و سرگرمی‌های متنوع برای سنین مختلف طراحی کرده است. استخر، سونا، جکوزی، سالن بیلیارد، سالن ورزشی، سالن ماساژ و … از جمله امکاناتی است که ایام خالی و بدون برنامه شما را به خاطره‌ ای خوش تبدیل می‌کند. در مجموعه کافی‌شاپ هتل، انواع نوشیدنی، کیک و دسرهایی را امتحان می‌کنید که شاید تا به حال نخورده باشید.

معرفی واحدهای اقامتی هتل

واحدهی اقامتی هتل ۵ ستاره میزبان، تنوع بسیار گسترده‌ای دارند. به همین جهت، با هر سلیقه و نظری، هتل مورد نظر خود را پیدا می‌کنید. اتاق‌های پانوراما، کانکت، سوئیت‌های یک خوابه و دوخوابه و سوئیت‌های پرزیدنت از انواع اتاق‌هایی هستند که صرف وعده‌های غذایی با نمایی از شالیزارها و مناظر سرسبز را برای مسافران و گردشگران فراهم می‌کند. همه واحدها به سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم تهویه مطبوع، مبلمان، کمد لباس، اینترنت رایگان و پنجره دو جداره مجهز هستند.

جمع‌بندی

در این مقاله، تعدادی از باکیفیت‌ترین هتل‌های بابلسر با قیمت مناسب را به شما معرفی کردیم. همان‌طور که در این مطلب به شما گفته شد، تمامی این هتل‌ها از نظر امکانات، خدمات و موقعیت مکانی در سطح قابل قبولی قرار دارند. اگر اقامت کنار ساحل را می‌خواهید، هتل ساحلی میزبان و اگر اقامت با قیمت مناسب‌تر را ترجیح می‌دهید، هتل‌های ۴ ستاره میزبان گزینه ایده‌آلی برای شما هستند.

Share