با حضور جمعی از مسئولان؛

انتصاب رییس جدید دانشکده فنی و حرفه ای صومعه سرا

محمد باقری هره دشت به عنوان رییس دانشکده فنی و حرفه‌ای صومعه سرا منصوب و معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، طی حکمی از سوی رییس دانشگاه فنی و حرفه ای، دکتر محمد باقری هره دشت به عنوان رییس دانشکده فنی و حرفه‌ای صومعه سرا منصوب شد.

در نشست معارفه که پیش از ظهر چهارشنبه دوم اسفند برگزار شد، دکتر رسول شمشادی با قدردانی از مدیران گذشته دانشکده اظهار امیدواری کرد مسیر رشد و تعالی این مرکز با سرعت بیشتری طی شود.

همچنین دکتر باقری هره دشت در ابتدای صحبتهای خود با سپاس از خداوند متعال و مدیران عالی که فرصت خدمتگذاری در عرصه علم و دانش و فناوری را فراهم کردند به اهمیت و جایگاه این مرکز به عنوان اولین دانشکده پسران کشور و تنها دانشکده استان اشاره کرده و افزود: تفکر اصلی مدیریت جدید بر رشد و توسعه همه جانبه دانشکده و اثرگذاری آن بر مناسبات شهرستان و استان با تکیه بر همکاری و تعامل با تاکید بر رعایت ساختار سازمانی و بهره گیری از تعامل کادر علمی و اداری و همفکری نیروهای باتجربه با کارکنان جوان خواهد بود.

وی دستیابی به رشد علمی در کنار رشد اقتصادی و درآمدزایی و ارتقای اقتصاد دانش‌بنیان، استفاده از توانمندی و ظرفیت دانشجویان و مدیران و کارکنان باتجربه را از اهداف بیان نموده و در پایان با اشاره به نزدیک بودن انتخابات و اینکه مقدرات کشور در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و خصوصا علمی و دانشگاهی در روز انتخابات شکل می‌گیرد، شرکت در انتخابات را برای دانشگاهیان، امری ضروری دانستند.

دیدار با فرماندار شهرستان صومعه سرا و حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام والای شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تشکیل دهنده بخش‌های بعدی مراسم معارفه رییس دانشکده فنی و حرفه‌ای صومعه سرا بودند.

Share