رییس شبکه بهداشت و درمان صومعه‌سرا خبر داد:

صومعه‌سرا هفته گذشته فوتی کرونا نداشت | غربالگری اولیه در شهرستان به خوبی اجرا شد

حامد ابراهیمی، رییس شبکه بهداشت و درمان صومعه‌سرا از کاهش مراجعه بیماران کرونایی به این شهرستان خبر داد و گفت: صومعه‌سرا یک هفته بدون فوتی را پشت سر گذاشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، حامد ابراهیمی اظهار کرد: باید به شهرستان صومعه‌سرا به دلیل اینکه یک هفته بدون فوتی را پشت‌سر گذاشت تبریک گفت.

رییس شبکه بهداشت و درمان صومعه‌سرا افزود: جای افتخار دارد که تعداد بیماران مشکوک به کرونا که اکنون در بیمارستان بستری هستند بین چهار تا ۶ نفر در نوسان و وضعیت جسمی آنها خوب است.

وی با بیان اینکه باید هم‌صدایی بین مسئولان ادامه پیدا کند تا شاهد ریشه‌کن شدن این بیماری باشیم، گفت: وقتی از بیماری نجات پیدا می‌کنیم که در ۲ مرحله یعنی ۲۸ روز هیچ بیمار کرونایی نداشته باشیم.

ابراهیمی با بیان اینکه غربالگری اولیه در شهرستان به خوبی اجرا شده و به اتمام رسید تصریح کرد: غربالگری نوع دوم ابلاغ شده ولی هنوز اجرایی نشده که امیدواریم مردم در این مورد هم با ما همکاری داشته باشند.

رییس شبکه بهداشت و درمان صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: مردم باید با خودمراقبتی و رعایت بهداشت فردی و عمومی در از بین بردن این ویروس منحوس همکاری‌های لازم را با ستاد مبارزه با ویروس کرونا داشته باشند.

Share