آنچه که باید در مورد شرکت های امداد خودرو در بندر انزلی بدانیم؟

بدون شک برای جابه جایی اتومبیل ها و خودروهای خود در انزلی باید یدک کش کرایه کنید.

عملیات خودروبر به جابه جایی و حمل خودروها به صورت درون شهری و میان شهری گفته می شود که با کمک ماشین آلات پیشرفته مثل جرثقیل خودروبر ، یدک کش و تجهیزات کافی انجام می گیرد. برای حمل خودروهای صفر، بدون پلاک، منطقه آزاد، کلاسیک، مسابقه ای، لوکس، تجهیزات کشاورزی و … به شهرهای دیگر استان گیلان و یا درون شهر انزلی از خودروبر یا امداد خودرو استفاده می شود. یکی از شرکت های معتبر و با سابقه امداد خودرو انزلی می باشد که بیش از ۱۰ سال در شهر بندر انزلی فعالیت میکند.

ویژگی های یک شرکت امداد خودرو حرفه ای چیست؟

امداد خودرو ها به منظور تعمیر یا حمل و انتقال اتومبیل ها طراحی و ساخته شده اند. که می توانند اتومبیل های مختلف را با خود حمل و جابجا کنند. معمولا شرکت های خودروبر با عنوان شرکت امداد خودرو نیز شناخته می شوند.

برخی از ویژگی هایی که یک شرکت خودروبر یا امداد خودرو باید داشته باشد را در زیر می توانید ببینید :

  • ایمنی و نگهداری مناسب از خودرو حین حمل خودرو
  • سابقه شرکت امداد خودرو و نظرات مشتریان آن
  • سرعت انتقال و حمل خودرو
  • بروز بودن تجهیزات مورد استفاده توسط امداد خودرو
  • فعالیت در تمام ساعات شبانه روز
  • بیمه نامه و ضمانت نامه حمل خودرو
  • هزینه استاندارد حمل خودرو

قیمت و هزینه امداد خودرو در انزلی چگونه محاسبه می شود؟

بدون شک برای جابه جایی اتومبیل ها و خودروهای خود در انزلی باید یدک کش کرایه کنید. بنابراین هر یدک کش قیمت خاص خود را دارد. نرخ های یدک کش ها طبق یک ترکیب منحصر به فردی معین می شود. در این صورت انتقال اتومبیل های حمل بار نسبت به دیگر خودروها برطبق میزان سنگینی حساب می شود. البته نرخ خود اتومبیل و درصد لوکس آن هم اثر بالایی در جا بجایی خودروها دارد.

امداد خودرو در انزلی چه خدماتی انجام می دهد؟

امداد خودرو انزلی انواع خدمات که مربوط به خرابی خودرو شما باشد را انجام خواهد داد. هزینه ها و قیمت امداد خودرو بستگی به شما دارد. اگر در زمان استفاده از یدک کش یا امداد خودرو امکان تعمیرات خودرو در محل وجود داشته باشد، خودرو توسط امدادگر در محل تعمیر می شود و در غیر این صورت خودرو به نزدیک ترین تعمیرگان یا تعمیرگاه مرکزی خودرو انتقال داده می شود.

در تمامی برندها خدمات امدادی باید به نحو احسنت و در کمترین زمان ممکن برای رسیدن به محل انجام شود در ادامه با خدمات کامل امداد خودرو آشنا میشوید:

  • تعمیر در محل شما
  • حمل و نقل خودرو
  • تعمیرات در محل شامل تعویض و تعمیر قطعات اصلی مثل تعویض تسمه و…
  • تعمیرات باتری ماشین توسط یدک کش یا امداد ایران خودرو
  • شارژ باتری ماشین توسط یدک کش
  • حمل خودرو به نزدیک ترین تعمیرگاه محل سکونت شما
  • باز کردن قفل خودرو بدون کلید

مزایای استفاده از خدمات حمل و نقل و یدک کش خودرو در انزلی

در این بخش، به بررسی مزایای استفاده از خدمات حمل و نقل و یدک کش خودرو در انزلی و مکانیک سیار می‌پردازیم. این مزایا شامل کاهش زمان توقف، حفظ سلامت خودرو، افزایش امنیت رانندگان، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و راحتی بیشتر رانندگان است. استفاده از خدمات حمل و نقل و یدک کش خودرو مزایای مختلفی دارد. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرعت در حل مشکل: خدمات حمل و نقل و یدک کش خودرو معمولاً در سریع ترین زمان ممکن ارائه می شود. این امر باعث می شود که بتوانید در اسرع وقت مشکل خود را حل کنید و به مسیر خود ادامه دهید.

کیفیت خدمات: خدمات حمل و نقل و یدک کش خودرو توسط شرکت های معتبر و باتجربه ارائه می شود. این امر باعث می شود که خدمات آنها با کیفیت بالا ارائه شود.

صرفه جویی در زمان و هزینه: استفاده از خدمات حمل و نقل و یدک کش خودرو باعث می شود که مجبور نباشید خودتان خودروی خود را به تعمیرگاه منتقل کنید. این امر باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما می شود.

انواع ماشین های امداد خودرو انزلی (یدک کش ها)

ماشینهای یدک کش یا ماشینهایی که در امداد خودرو ها مشغولند به سه دسته تقیسم میشوند که به نوع آنها و کاربردشان میپردازیم شناخت ماشینهای امداد خودروها از این جهت هائز اهمیت است که هر زمان نیاز به امداد خودرو پیدا کردیم طبق نیازمان درخواست خود را به امداد خودروی معتبر ارائه نماییم ودر روند کار امداد خودرو کمک کننده و تسهیل گر باشیم.

دسته اول این ماشینها خودرو های سبک را جابه جا میکنند مثل: یدک کش نیسان , یدک کش وانت مزدا ,و یدک کش وانت پیکان و….. هستند که این یدک کشها در امداد خودرو ,خودرو های سبک و هم قد و قواره خود را جابه جا میکنند. چون این خودرو ها خود سبک هستند و در حمل و نقل و امداد رسانی راحتتر از بقیه ماشینهای امداد خودرو جابه جا مبشوند کاربردی تر هستند و اصطلاحا آنها را به نام یدک کش سیار میشناسیم.

دسته دوم از ماشینهای امداد خودرو ماشینهایی هستند که اغلب در باربری ها معمولا مشاهده میکنیم مثل ایسوزو ها کامیون ,خاور و…هستند این دسته از امداد خودرو ها ماشینهای بزرگتر از دسته اول را امداد رسانی میکنند و جابه جا میکنند .

دسته سوم امداد خودرویی ها ماشینهایی هستند که تا به اینجا احتمالا بتوانید آنها را حدس بزنید, دسته سوم امداد خودروها ماشین های سنگین تر از دو گروه اول امداد خودرو هستند و باز هم خودرو های هم قد و قواره خودشان را امداد رسانی میکنند .

شماره امداد خودرو و یدک کش در انزلی ؟

امداد خودور امیر با بیش از ۱۰ سابقه فعالیت در شهر بندر انزلی خودرو شما را با یدک کش حمل خودرو با سیستم چرخ گیر / جرثقیل بدون آسیب رسانی به خودرو امداد رسانی می کند، امدادرسانی به تمامی نقاط بندر انزلی و حومه، خدمات شبانه روزی با نازلترین قیمت، امداد خودرو امیر Emdadkhodro-Anzali.Ir جزوء ارزان ترین یدک کش ها درسطح بندرانزلی میباشد. شماره امداد خودرو انزلی ما به شماره ۰۹۲۱۶۴۵۳۱۲۸ می باشد.

نرخ امداد خودرو انزلی (امیر) مصوب اداره و کل صنف امداد خودرو های گیلان می باشد و ریالی افزایش قیمت نداریم.

Share