سرمربی تیم ملی کره جنوبی:

کلینزمن: ما زامبی هستیم؟ پس مراقب باشید هتلتان را پیدا نکنیم!

یورگن کلینزمن، سرمربی تیم ملی کره جنوبی پس از برتری مقابل استرالیا نسبت به لقب جدید تیمش واکنش نشان داد و در مورد لقب جدید تیم تحت هدایتش یعنی زامبی در این کشور گفت: این لقب ماست؟ پس مواظب باشید هتلتان را پیدا نکنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، سرمربی تیم ملی کره جنوبی پس از برتری مقابل استرالیا نسبت به لقب جدید تیمش واکنش نشان داد.

یورگن کلینزمن پس از پیروزی ۲ بر یک کره جنوبی مقابل استرالیا در نشست خبری، اظهار داشت: این یک درام دیگر بود تا راهمان را ادامه می‌هیم. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. خوشحالیم که یک مرحله دیگر در جام هستیم. گروه ما حالا فهمیدید که آسان نبود چرا که از آن دو تیم در نیمه نهایی هستند. ما همچنان دنبال کسب پیروزی هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که چطور با این انرژی ادامه می‌دهید، گفت: بارها گفتم که ما یک گروه از بازیکنان خوب هستیم. می‌خواهیم بعد از حدود ۶۰ سال جام را به خانه ببریم. وقتی گل خوردیم شروع به تغییر بازی کردیم. بازیکنانم یک گروه عالی هستند. وقتی نزدیک ۶ هفته به دنبال راه حل هستید که ملت‌تان را خوشحال کنید، چرا الان باید خسته شوید؟ به بازیکنانم گفتم که نگران نباشید، بروید و ببرید. امیدوارم جام را بگیریم.

سرمربی تیم ملی کره در پاسخ به این سوال که چرا از ابتدای مسابقه کار را تمام نمی‌کنند: نمی‌خواهم هیچوقت دیر کنم ولی این داستان ما در این جام است. بازیکنانم می‌جنگند تا اخرین دقیقه که کارشان را انجام دهند.

وی درباره غیبت کیم مین جائه در دیدار نیمه نهایی توضیح داد: نبود کیم برای ما خوب نیست چرا که او رهبر ما در خط دفاعی است اما برای او جایگزین داریم. البته کیم بازیکن فوق‌العاده‌ای است. واضح است هیچ یک از گزینه‌های ما مانند کیم مین نخواهند بود.

سرمربی آلمانی درباره زدن ضربه پنالتی توسط هوان هی چان به جای سون هیونگ مین، عنوان کرد نمی‌دانستیم سون می‌تواند این کار را بکند و به همین دلیل چنین تصمیمی گرفتیم.

کلینزمن در مورد لقب جدید تیم تحت هدایتش یعنی زامبی در این کشور گفت: این لقب ماست؟ پس مواظب باشید هتلتان را پیدا نکنیم.

وی درباره روش خود برای کنترل روانی بازیکنان کره عنوان کرد: شرایط مختلف است. برای من براساس توقع مردم و رسانه‌ها انجام می‌شود. تصور این است که با داشتن سون و کیم می‌توانیم راحت ببریم ولی اینطور نیست. زدن گل اول راحت نیست. برای کره‌ای‌ها این بازی حکم زندگی را دارد. پس همه زمان‌ها سخت است برای همین به آن‌ها می‌گویم که تا آخرین انرژی‌شان تلاش کنند. این عادی است. شما باید یاد بگیرید که چطور تیمی که اتوبوس در محوطه جریمه‌اش پارک کرده را شکست دهید.

Share