گزینه سرمربی‌گری تیم ملی ایران، به آمریکای جنوبی می‌رود؛

یک منبع اسپانیایی اعلام کرد: سانچس سرمربی تیم ملی اکوادور می‌شود

طبق اعلام آ اِس، سانچس ۴۷ ساله که ۱۶ سال از حرفه‌اش را در قطر سپری کرد، نه تنها هدایت تیم ملی فوتبال اکوادور را عهده‌دار خواهد شد بلکه بر عملکرد تیم‌های پایه این کشور هم نظارت خواهد داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، نشریه آ اِس اسپانیا در خبری نوشت که فلیکس سانچس، سرمربی اسپانیایی سابق تیم ملی قطر با فدراسیون فوتبال اکوادور به توافق رسیده است و به‌زودی قرارداد خود را با این فدراسیون برای هدایت تیم ملی اکوادور امضا خواهد کرد.

طبق اعلام آ اِس، سانچس ۴۷ ساله که ۱۶ سال از حرفه‌اش را در قطر سپری کرد، نه تنها هدایت تیم ملی فوتبال اکوادور را عهده‌دار خواهد شد بلکه بر عملکرد تیم‌های پایه این کشور هم نظارت خواهد داشت، جایی که اکوادوری‌ها موفقیت‌های قابل توجهی مانند عنوان سومی جام جهانی زیر ۲۰ سال در سال ۲۰۱۹ را کسب کردند.

به نوشته این نشریه چاپ مادرید، انتظار می‌رود که سانچس در این هفته به اکوادور سفر کند تا قراردادش را امضا و کار خود در تیم جدیدش را با دور بعدی بازی‌های ملی در انتهای ماه جاری آغاز کند.

سانچس در آستانه اولین بازی تیم ملی قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ از اکوادوری‌ها تعریف کرده و گفته بود: اکوادور تیم جوانی دارد. یک نسل جدید از بازیکنان که سختکوش هم هستند روی کار آمده‌اند و انتظارات فراوانی از آن‌ها وجود دارد.

پیش از این اعلام شده بود که پیش قرارداد میان فدراسیون فوتبال ایران و سانچز آماده است و به احتمال فراوان شنبه رسما این مربی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی معرفی می‌شود.

Share