با حضور مدیر عامل بیمه ایران؛

پرداخت غیرحضوری خسارت در حوزه درمان و اتومبیل / افتتاح شعبه صومعه سرا بیمه ایران

   شریفی افتتاح ساختمان بیمه ایران شعبه صومعه‌سرا را تنها شعبه غرب گیلان و از خدمات ارزنده مسؤولین کشوری، استانی و شهرستانی دانست و افزود: از دیگر اقدامات ارزنده این شرکت در دو سال اخیر پرداخت خسارت با کیفیت و غیر حضوری و با برنامه اپلیکیشن هم درحوزه اتومبیل و هم درحوزه درمان است.  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،   بمناسبت هشتاد و هشتمین سالگرد تاسیس بیمه ایران و در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ساختمان مرکزی بیمه ایران شعبه صومعه‌سرا با حضور مدیرعامل بیمه ایران و دیگر مدعوین افتتاح شد.
در مراسم افتتاحیه که با حضور شریفی مدیر عامل بیمه ایران و هیأت همراه، فلکیان مدیر عامل شرکت بیمه ایران در استان گیلان، فرماندار شهرستان صومعه‌سرا، امام جمعه، رئیس دادگستری، فرماندهان نظامی و انتظامی و نمایندگان دفاتر بیمه ایران حضور داشتند، ساختمان شعبه صومعه‌سرا  به شکل رسمی به بهره برداری رسید.
در این مراسم ابتدا فلکیان، مدیر عامل شرکت بیمه ایران در استان گیلان ضمن خیرمقدم به حاضرین و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: شرکت سهامی بیمه استان گیلان جزو ۱۰ استان برتر کشوری به لحاظ حق بیمه تولیدی و جزو ۹ استان برتر کشوری از نظر پرداخت خسارت بیمه‌ای است.
وی افزود: جامعه آماری حدود ۶۰۰ هزار نفری از ۲/۵ میلیون جمعیت استان گیلان از خدمات ارزنده بیمه ایران بهره‌مند می‌شوند و علی رغم بیش از ۲۴شرکت بیمه در استان گیلان بیمه ایران به عنوان تنها شرکت بیمه‌ای مورد امین مردم می‌باشد.
فلکیان اضافه کرد: بیمه ایران روزانه بیش از ۲/۵ میلیارد تومان خسارت بیمه‌ای پرداخت می‌کند و در بحث بیمه اتومبیل هم ۵۰درصد جمعیت استان گیلان از خدمات شرکت بیمه ایران استفاده می‌کنند و این نیز یکی دیگر از خدمات ارزنده این شرکت بیمه‌ای در استان گیلان می‌باشد که خوشبختانه در تمام واحدهای خسارتی و شعب پرداخت طبق تکلیفی که بر عهده این شرکت می‌باشد  روند پرداخت خسارت‌ها بیش از ۱۵روز کاری طول نمی‌کشد و در بحث بیمه بدنه هم کمتر از ۴۸ ساعت ارائه خدمت داریم.
مدیر عامل شرکت بیمه ایران در استان گیلان در خصوص ساختمان بیمه‌شعبه صومعه‌سرا اظهار داشت: این شعبه تنها شعبه مرکزی در غرب گیلان است که‌ به شهرستان‌های همجوار مانند ماسال، تولمات، شاندرمن و حتی فومن را نیز خدمات دهی می‌نماید و در زمینی به مساحت ۱۰۵۰متر مربع با زیر بنای ۵۰۰متر مربع در۳طبقه و با کیفیت ساخت بالا با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
فلکیان همچنین افزود: ۸ نفر پرسنل طبق گزینش سازمانی و۲۰نمایندگی در این شعبه خدمات ارزنده‌ای در شأن و شخصیت مردم به‌صورت روزانه ارائه خواهند داد.
فرماندارصومعه‌سرا نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر وخیر مقدم به حاضرین گفت: چنین خدماتی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: مردم ولی نعمتان ما هستند و هرچه خدمات‌رسانی ما مسؤولین به مردم بیشتر باشد، دلگرمی آنان به نظام بیشتر خواهد شد.
جوشن شرکت در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن را از مهمترین وظایف  اجتماعی و مدنی عنوان کرد و اظهارداشت: با شرکت در این دو رویداد دشمنان انقلاب اسلامی را نا امید خواهیم کرد.


شریفی، مدیر عامل بیمه ایران نیز در این مراسم طی گفتگوئی اختصاصی به خبرنگار ما گفت: یکی از برنامه‌های روزانه این شرکت سفر‌های استانی و ارتباط با همکاران این شرکت در سراسر ایران و تصمیمات لازم شعب تابعه برای به‌حداقل رساندن مشکلات مردم در حوزه بیمه می‌باشد.
مدیر عامل شرکت بیمه ایران با بیان اینکه بیمه ایران تنها شرکت بیمه‌ای دولتی است، گفت: این شرکت در ۱۰ ماهه اخیر بیش از ۵۵هزارمیلیارد تومان حق بیمه دریافت کرده و حدود ۳۳ هزار میلیارد تومان نیز خسارت پرداخت کرده است.
شریفی خاطرنشان کرد: روزانه در سراسر کشور بیش از ۱۱۰میلیارد تومان خسارت پرداخت می‌کنیم که سهم استان گیلان بیش از ۲/۵ میلیارد تومان است که این عدد قابل توجه می‌باشد واین نیز آرامش و امنیت بیمه شدگان را فراهم می‌کند وکمک بزرگی هم به‌دولت صورت می‌گیرد.
شریفی با بیان اینکه طبق دستورات مقام معظم رهبری، دولتی‌ها با بخش خصوصی رقابت نکنند، افزود: ۹۰ درصد  فروش ما از طریق بخش خصوصی توسط نمایندگان بیمه ایران صورت‌می گیرد.
مدیرعامل شرکت بیمه ایران همچنین گفت: ۱۴ هزار نمایندگی در سراسر ایران وجود دارند که استان گیلان ۵۸۷ نمایندگی را به خود اختصاص داده که‌خدمات باکیفیتی به مردم ارائه می‌دهند.
شریفی افتتاح ساختمان بیمه ایران شعبه صومعه‌سرا را تنها شعبه غرب گیلان و از خدمات ارزنده مسؤولین کشوری، استانی و شهرستانی دانست و افزود: از دیگر اقدامات ارزنده این شرکت در دو سال اخیر پرداخت خسارت با کیفیت و غیر حضوری و با برنامه اپلیکیشن هم درحوزه اتومبیل و هم درحوزه درمان است.
وی در خاتمه خبرنگاران را قشرگمنام‌فرهنگی خواند و افزود: این‌قشرزحمت‌کش نقش بسزایی در گشترش فرهنگ بیمه‌ای می‌توانند ایفا نمایند وخدمت به موقع به‌مردم در شرکت بیمه ایران آرامش و امنیت خاطر مردم را فراهم نموده‌است.

Share