در سایه بی خیالی استانداری گیلان یک مدیر بازنشسته پس از 35 سال خدمت بازگشت به کار گرفت

“فلکیان” نرفته بر می گردد

شنیده ها حاکی از این است که، حجت الله فلکیان مدیر سابق بیمه ایران که ۸ سال از دوران مدیریتی خود را در استان گیلان بوده، قرار است نرفته بار دیگر به استان باز گردد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  ماجرای انتخاب مدیرکل بیمه ایران در گیلان وارد فاز جدیدی شد.

چندی پیش بود که حسن شریفی، مدیرعامل بیمه ایران کشور در گفتگو با یکی از رسانه ها اعلام کرد که مدیرکل بیمه ایران استان گیلان به زودی با برگزاری آزمون انتخاب می شود.

حالا شنیده ها حاکی از این است که حجت الله فلکیان مدیر سابق بیمه ایران که ۸ سال از دوران مدیریتی خود را در استان گیلان بوده، قرار است نرفته بار دیگر به استان باز گردد.

پس از ۳۵ سال خدمت و بازنشستگی، گویا با درخواست ۲ سال تمدید خدمتی او به همت یکی از نمایندگان گیلان در مجلس و دستور فوری وزیر اقتصاد به استناد تبصره ۲۰ لایحه بودجه ۱۴۰۲ موافقت شده است.

  در  تبصره ۲۰ لایحه بودجه ۱۴۰۲ “نظام اداری و سرمایه انسانی دولت” آمده که سنوات خدمت مورد قبول برای بازنشستگی تمام مستخدمین مرد و زن دارای حداقل مدرک کارشناسی معتبر در مشاغل اختصاصی در تمام صندوق‌های بازنشستگی اعم از لشکری و کشوری که در سال ۱۴۰۲بازنشسته می‌شوند، در صورت اعلام نیاز دستگاه و رضایت مستخدم بدون رعایت شرط سنی به مدت دو (۲) سال افزایش می‌یابد”.

فارغ از هر موضوعی، در هر صورت گویا در گیلان قحط الرجال است که مسئولان استانداری حتی قادر نیستند، یک گزینه بومی را برای مدیریت به تهران معرفی کنند تا بدین گونه صدارت این مدیر غیربومی برای ۲ سال دیگر در استان خوش آب و هوای گیلان تمدید شود!

تکمیلی: بازنشستگی فلکیان ۹ فروردین ۱۴۰۲ بوده است

براساس سند رسیده به دیارمیرزا، به استناد ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری از تاریخ نهم فروردین ماه ۱۴۰۲ آقای فلکیان به افتخار بازنشستگی نائل آمد تا فرد دیگری تمشیت امور در گیلان را به دست بگیرد.

رفت و برگشت زودهنگام فلکیان به گیلان در حالی صورت گرفته است که طبق تبصره ۲۰ لایحه بودجه ۱۴۰۲، در صورت اعلام نیاز دستگاه و رضایت مستخدم می توانست پیش از اعلام رسمی بازنشستگی مجوز سنوات خدمت او تا ۲ سال افزایش یابد.

Share