آیت‌الله رمضانی در شفت؛

مردم برای حفظ جایگاه تمدنی ۷ هزار ساله ایران، باید پای صندوق رای بروند

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه مردم به کسی باید رای دهند که از حقوق آنها دفاع کند و به دنبال رفع مشکل معیشت و بیکاری باشد، اضافه کرد: شرکت در انتخابات سفارش امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت‌الله «رضا رمضانی» امروز پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ در مراسم بزرگداشت «حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی موسوی واعظ» که در مسجد جامع ولی‌عصر (عج) شفت برگزار شد، اظهار کرد: تکریم نسبت به عالمان باید همواره مورد تاکید قرار بگیرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مواجهه با مرگ به درون و باطن انسان بازگشت می‌کند، تصریح کرد: اگر انسان به درستی مرگ را بشناسد از آن ترسی ندارد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین نکته این است که انسان به دنیا تعلق نداشته باشد، افزود: بهشت اخلاق بالاتر از بهشت اعمال بوده که به معنای شجاعت، عادل و اخلاقی بودن انسان است؛ جهنم اخلاق خطرناک‌تر از جهنم اعمال است.

آیت‌الله رمضانی خاطرنشان کرد: انسان مهمان اعمال، ایمان و اخلاق خود است و باید باور خود را افزایش دهیم.

وی تاکید کرد: نگاه ما نسبت به مرگ باید دقیق و عمیق باشد و اگر انسان آماده باشد می‌تواند از آن استقبال کند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) با اشاره به اینکه مرحوم آقای موسوی مبلغ دین بود و یک مبلغ دین حقیقت را به قلب انسان‌ها منتقل می‌کند، اضافه کرد: اگر مبلغ دینی حقیقت را به انسان‌ها منتقل کند در امر تبلیغ موفق خواهد بود.

وی ادامه داد: حجت‌الاسلام موسوی، فرد خوش اخلاقی بود و با مردم ارتباط خوبی داشت.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه خداوند به انسان فرصت و اجازه داده تا با او حرف بزند، البته انسان باید با ادب با خداوند ارتباط برقرار کند، افزود: در غرب به دنبال ترویج ولنگاری هستند تا مردم به سمت خداوند نروند.

وی با تاکید بر اینکه حدود سه هزار معنویت بدون خدا در کشورهای اروپا و آمریکا وجود دارد، ابراز کرد: غربی‌ها درصدد هستند نام خداوند را از ذهن مردم و بشریت حذف کنند اما عالمان دینی باید نام خداوند را در اذهان زنده کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ارتباط بین روحانیت و نسل جوان باید پررنگ شود، اظهار کرد: روحانیون باید در برابر مردم تواضع داشته باشند.

وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری برای افزایش مشارکت مردم در انتخابات سال‌جاری، افزود: هر ایرانی برای حفظ جایگاه ایرانی بودن و جایگاه تمدنی هفت هزار ساله ایران باید پای صندوق رای برود.

آیت‌الله رمضانی با بیان اینکه مردم به کسی باید رای دهند که از حقوق آنها دفاع کند و به دنبال رفع مشکل معیشت و بیکاری باشد، اضافه کرد: شرکت در انتخابات سفارش امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا است.

وی تاکید کرد: اگر کسی در انتخابات رای ندهد و با صندوق رای قهر کند چراغ سبزی به دشمن نشان داده است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) در پایان با اشاره به اینکه ایرانیان همواره در میدان حضور داشته و وفاداری خود را به انقلاب اسلامی نشان دادند، افزود: مهمترین نکته عمل به وظایف است و مسئولین باید تلاش کنند از این فرصت طلایی برای خدمت به مردم استفاده نمایند.

Share