شهردار لنگرود تشریح کرد

جزئیات اجرای لوله گذاری هدایت آب های سطحی در لنگرود

صادق‌پور با بیان اینکه لوله‌گذاری‌های انجام شده در بیش از ۲۰ نقطه شهر انجام شده است، افزود: یکی دیگر از کارهای مهم انجام شده، لایروبی انهار و لوله‌گذاری‌های کوچه‌ها و خیابان‌ها بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، صادق صادق‌پور شهردار لنگرود در گفت وگو با لنگرخبر با بیان اینکه لوله‌گذاری برای دفع آب‌های سطحی یکی از کارکردهای شهرداری است، اظهار کرد: اجرای عملیات لوله‌گذاری بر اساس نیازسنجی و بررسی‌های صورت گرفته در نقاط بحرانی شهر در حال انجام است تا مشکلات آبگرفتگی محلات به حداقل برسد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون، ۱۸۰۰ مترطول لوله‌گذاری شامل لوله‌های ۱۲۵۰.۴۰، ۶۰ و ۸۰ با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان در نقاط مختلف شهر و کوچه‌ها برای هدایت آب‌های انجام شد، گفت: طی برنامه ریزی‌های انجام شده، لوله‌گذاری به مقدار ۸۵۰ مترطول شامل لوله‌های ۱۲۵۰ و ۴۰ با اعتبار ۱۲ میلیارد تومان نیز در دست اقدام است که تلاش می‌شود در اسرع وقت و وضعیت مناسب آب و هوایی، لوله‌گذاری معابر مدنظر به پایان برسد.

به گفته شهردار لنگرود، بلوار عبدالکریمی، انتهای جاده چمخاله بعد از تالار خاتمی، مسیر بقعه آقا سیدمحمدکیاکلایه تا آتش نشانی، انزلی محله، ابتدای بازارده، کوچه‌های زاهدی۷ و ۱۱، رجایی، مهر، فدائیان اسلام، آسیه، فخر، حیات، توحید، نیلوفر، عمار، زمانی، نجابت، جوادالائمه، مسافری، خاوری و غیره از جمله معابر و کوچه‌هایی بود که لوله‌گذاری صورت گرفته است.

صادق‌پور با بیان اینکه لوله‌گذاری‌های انجام شده در بیش از ۲۰ نقطه شهر انجام شده است، افزود: یکی دیگر از کارهای مهم انجام شده، لایروبی انهار و لوله‌گذاری‌های کوچه‌ها و خیابان‌ها بود که از اول سال جاری تاکنون ۹۰۰۰ مترطول لایروبی انجام شد که ۵۰۰۰ مترطول با همکاری آبفا و ۴۰۰۰ مترطول دیگر توسط شهرداری انجام شده است.

Share