شهردار لنگرود خبر داد؛

بهره برداری از پروژه های عام المنفعه شهرداری لنگرود | تکمیل پروژه پسماند تا پایان سال ۱۴۰۲

همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر، مراسم بهره برداری از پروژه های عام المنفعه شهرداری و شورای اسلامی شهر لنگرود به صورت متمرکز در جنب بقعه آقا سید قاسم درویشانبر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر، ۶ پروژه عام المنفعه شهرداری لنگرود با ارزش ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

دیواره‌سازی رودخانه در مسیر درویشانبر با ۶۵ متر، بتن ریزی کوچه‌ها به متراژ ۱۰۰۰ مترمربع، لوله‌گذاری کوچه‌ها در راستای جمع آوری و دفع آب‌های سطحی به متراژ ۷۰۰ مترطول، لایروبی کانال کیاکلایه به سمت دریاسر به متراژ ۱۰۰۰ متر طول، پیاده روسازی مسیر جنب بیمارستان امینی به سمت چهارراه طالقانی و ورودی دانشگاه پیام نور به متراژ ۷۰۰ متر مربع و آسفالت کوچه‌ها به متراژ ۷۵۰۰ مترمربع، ۶ پروژه‌ای بود که مراسم افتتاحیه آن به صورت متمرکز در درویشانبر برگزار شد.

شهردار لنگرود با تبریک ایام الله دهه فجر و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی گفت: ایام لله دهه فجر فرصتی مناسب برای ارائه گزارش عملکردها به مردم است و به ما مسئولان یادآور می‌شود که برای رفاه حال مردم و توسعه بیشتر، تلاش‌های خود را افزون‌تر کنیم.

صادق صادق‌پور با اشاره به اینکه پروژه‌های زیادی در سال جاری در شهر لنگرود انجام شده است، گفت: اعضای شورای شهر برای سال ۱۴۰۱ بودجه‌ای معادل ۱۸۰ میلیارد تومان تدارک دیدند که ۱۰۲ میلیارد آن به پروژه‌های عمرانی اختصاص داده شد که تا پایان آبان ماه امسال بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان تحقق یافته است.

شهردار لنگرود افزود: در این دو ماهه که بنده به مدیریت شهری آمدم ۳۵ میلیارد تومان را توانستیم محقق کنیم و از ابتدای فروردین بیش از ۶۵ میلیارد تومان نیز برای پروژه های عمرانی هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه برای دهه فجر معادل ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان پروژه‌های قابل افتتاح داریم، افزود:  از این مبلغ ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل منابع استانی و مابقی از منابع داخلی تامین شده است.

صادق پور گفت: این پروژه‌ها شامل آسفالت سطح معابر، لوله گذاری برای آب‌های سطحی، فضای سبز و سایر امور عمرانی است.

شهردار لنگرود با اشاره به افتتاح پروژه حفاظت و نگهداری جداره معابر در دو فاز اظهار داشت: این پروژه با هزینه ۴ میلیارد تومان و با استفاده از منابع داخلی و استانی تکمیل شده است.

وی از اعضای شورای شهر لنگرود برای همراهی و همیاری در این مسیر تشکر و گفت: امیدواریم که این همیاری و همراهی ادامه دار باشد زیرا ۷ عضو شورا همیشه حامی بودند.

شهردار لنگرود با بیان این مطلب که برای پروژه پسماند ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون از منابع ملی استفاده شده است، گفت: این پروژه هنوز تکمیل نیست اما پیمانکار قول داده تا پایان سال ۱۴۰۲ سوله دوم را به پایان برساند.

حجت الاسلام فداکار نیز با تبریک دهه فجر گفت: با بهره برداری از پروژه های انجام شده منفعت آن به مردم خواهد رسید.

رئیس شورای شهر لنگرود با قدردانی از شهردار لنگرود گفت: با حضور آقای صادق پور نظم خوبی در شهرداری شکل گرفته و اقدامات رو به جلو است.

Share