برای اولین بار در کشور؛

بانک سینا با طرح آفتاب «وام قرض‌ الحسنه» بدون کارمزد می‌دهد

مدیر بانک سینا منطقه گیلان گفت: در «طرح آفتاب» بانک سینا تسهیلات قرض‌الحسنه با سود و کارمزد صفر درصد پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، جعفر میرزاپور مدیر منطقه گیلان بانک سینا با هدف ارائه توضیحات و تشریح شرایط و جزئیات “طرح آفتاب” پیش از ظهر روز یکشنبه نشستی با خبرنگاران برگزار کرد.

میرزاپور با بیان اینکه بانک سینا ابتدا به عنوان موسسه مالی اعتباری بنیاد شروع بکار کرد و بعد به موسسه مالی اعتباری سینا تبدیل شد، افزود: این بانک از سال ۱۳۶۴ فعالیت خود را شروع کرده و هدف آن هم تامین نیازهای مالی و سرمایه واحد های تولیدی و تجاری بوده است.

مدیر منطقه گیلان بانک سینا گفت: با توجه به استقبال صورت گرفته در سال های گذشته با تصمیم هیات مدیره بانک و مجوزهای اخذ شده در نهایت اسفند ماه ۱۳۸۷ تبدیل به بانک سینا شد و فعالیت گسترده ای را شروع کرد و تعداد شعب خود را افزایش داد.

میرزاپور با اشاره به اینکه هم اکنون با احتساب باجه و شعبه، بانک سینا تعداد ۳۴۰ شعبه در سراسر کشور دارد، افزود: در گیلان نیز ۱۴ شعبه و یک باجه فعال داریم و در این سال ها بانک سینا موفقیت های خوبی کسب کرده که یکی از دلایل رشد این بانک بحث مشتری مداری بوده که بسیار برای مدیران بانکی حائز اهمیت بود.

مدیر منطقه گیلان بانک سینا همچنین سامانه های الکترونیکی و دیجیتال را از نقاط قوت سینا نام برد و یادآور شد: بانک سینا در طرح های بانک مرکزی و مجلس در خصوص فرزندآوری و ازدواج مشارکت فعال داشته و جزء سه بانک اول کشور در قسمت درصد پرداخت و تعداد پرداخت می‌باشد.

میرزاپور ادامه داد: در بحث مسائل اجتماعی بانک سینا جز بانک هایی است که چندین سال است به جای پخش سررسید و هدیه عید، آمبولانس خریداری کرده و به مناطق محروم اهدا کرده است.

طرح آفتاب، وامی با کارمزد صفر درصد

مدیر منطقه گیلان بانک سینا در رابطه با طرح آفتاب بانک سینا نیز اظهار کرد: این بانک اولین بانکی است که تسهیلات صفر درصد و بدون سود پرداخت می‌کند و شرایط بگونه ای است که باتوجه به سپرده گذاری قرض الحسنه ای که مشتریان انجام می‌دهند (با حداقل مبلغ پنجاه هزار تومان) چه برای مشتریان حقوقی و چه حقیقی، این وام قابل پرداخت است.

میرزاپور با تاکید بر اینکه سپرده گذاری های این طرح بین یک ماه تا ۱۲ ماه است، افزود: شما میتوانید حتی به مدت یک ماه پول خود راه داخل سپرده قرار دهید و متناسب با مبلغ و معدل کسب شده درخواست پرداخت وام دهید.

وی ادامه داد: مشتریان از ۱۳ درصد تا ۱۴۷ درصد نسبت به مبلغ سپرده خود (تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان) قادر به گرفتن وام بدون کارمزد و با سود صفر درصد هستند و  مشتریان حقیقی درصورت داشتن معدلی بیشتر از ۳۰۰ میلیون میتوانند آنرا به شخص دیگری از اعضای خانواده خود منتقل کنند و شرکت های حقوقی و فروشگاه ها میتوانند معدل اضافی را به پرسنل خود منتقل کنند.

میرزاپور همچنین اقساط طرح آفتاب را از ۶ ماه تا ۴۸ ماه عنوان کرد که براساس میزان سپرده و مدت زمان آن محاسبه می‌شود و افزود: بطور مثال اگر شخصی ۱۰۰ میلیون سپرده گذاری کند در عرض یک ماه می‌تواند ۲۳ میلیون وام با اقساط ۶ ماهه و سود صفر درصدی دریافت کند. اما هرچه مدت زمان بیشتری مبلغ پایه در حساب باقی بماند، مبلغ دریافتی وام به همان نسبت افزایش پیدا می‌کند.

مدیر منطقه گیلان بانک سینا گفت: نکته جالب و مهم این طرح این است که بعد از معدل گیری و پرداخت شدن وام، مشتری می‌تواند اصل پول خود را برداشت کند و پول پایه بلوکه نمی‌شود.

میرزاپور در پایان گفت: برای اخذ این وام تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تنها یک ضامن نیاز است و مشتریان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر و محاسبه و تخمین مقدار وام پرداختی و اقساط از لینک  Tarh.sinabank.ir/aftab  استفاده کنند.

 

 

 

Share