فرمانده انتظامی رشت اعلام کرد:

بازداشت عاملان نزاع و درگیری بلوار گلسار رشت | معرفی ۴ نفر به مرجع قضایی

سرهنگ محمود حافظی، فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری ۴ نفر عامل نزاع و درگیری در بلوار گلسار خبر داد و افزود: متهمان ۲۳، ۲۴، ۲۶ و ۲۷ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری ۴ نفر عامل نزاع و درگیری در بلوار گلسار خبر داد.

سرهنگ محمود حافظی اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس اعلام کرد و اظهار داشت: مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد و اجازه عرض اندام را به آن‌ها نخواهد داد.

وی در ادامه گفت: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری دسته جمعی چند نفر در بلوار گلسار رشت، ماموران کلانتری ۱۴ و یگان امداد بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با بیان اینکه پلیس پس از حضور در آدرس اعلامی، ۴ نفر از عاملان این نزاع دسته جمعی که باعث ارعاب شهروندان و برهم زدن نظم و امنیت شده بودند را دستگیر کرد، افزود: متهمان ۲۳، ۲۴، ۲۶ و ۲۷ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان بیان‌داشت: اینگونه افراد که باعث تشویش اذهان عمومی و القاء حس ناامنی می‌شوند، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

Share