عباسی با حضور در رودسر؛

اگر کسی به نام من در شهرستان رودسر یا هر شهر دیگری اعلام کند که نظر استاندار فلان نامزد است، درست نیست

استاندار گیلان با اشاره به جایگاه مهم مجلس شورای اسلامی و ضرورت حضور حداکثری مردم برای انتخاب افراد اصلح گفت: مردم با توجه به سوابق و توانمندی‌های نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی افرادی صالح و متعهد را راهی مجلس کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، اسدالله عباسی روز (شنبه) در آیین افتتاح سالن سردار شهید محمدعلی حق بین و واحدهای تجاری حوزه علمیه خواهران فاطمیه (س) شهرستان رودسر با تشریح وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی و ضرورت توجه مردم به این مهم اظهار کرد: در این میان نامزدهای انتخابات با رقابت سالم برنامه‌های خود را مطابق با قانون اساسی اعلام کنند.

وی با تاکید بر اینکه از هیچ نامزدی در انتخابات یازدهم اسفندماه حمایت نمی کنم و مسوولین نیز اجازه ندارند له یا علیه کسی فعالیت کنند؛ اضافه کرد: اگر کسی به نام من در شهرستان رودسر یا هر شهر دیگری اعلام کند که نظر استاندار فلان نامزد است، درست نیست؛ مردم باید خود افراد مد نظرشان و اصلح را بر اساس شاخص ها انتخاب کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه انتخابات پرشور تضمین کننده اقتدار نظام است، خاطر نشان کرد: انتخابات اراده مردم بر مردم را به اثبات می‌رساند.

وی حضور مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات را مهم و اولویت خواند و با بیان اینکه هر رای نشانه‌ای از اقتدار نظام، محصول درخت تناور انقلاب اسلامی و تیری بر قلب دشمنان است، افزود: مردم ۱۱ اسفندماه با حضور پرشور پای صندوق‌های رای بار دیگر با پیامبر عظیم‌الشان، ائمه اطهار، امام زمان (عج)، ولایت فقیه و شهدا پیمان می بندند و نمایندگان خود را انتخاب و راهی مجلس خواهند کرد.

استاندار گیلان با اشاره به توطئه‌های همیشگی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و با توجه به تلاش آنان در انتخابات پیش‌رو خاطرنشان کرد: اجازه نمی دهیم کسانی که در زمین دشمنان بازی کنند ناامیدی و دلسردی را به جامعه تزریق کنند ضمن اینکه امروز وظیفه خواص خیلی سنگین است و به این امر به طور جدی توجه کنند.

وی در ادامه با یادآوری حضور مردم پای صندوق‌های اخذ رای در ۱۲فروردین ۱۳۵۸ و سایر انتخابات در کشور اظهار کرد: سال ۵۸ به جمهوری اسلامی رای دادیم و همچنان پای اسلامیت و جمهوریت محکم ایستاده‌ایم و خواهیم ایستاد.

عباسی با بیان اینکه حکومت اسلامی صدها سال پایدار می‌ماند، افزود: بنای این حکومت اعتقادی، قرآنی و اسلامی است، مبانی اعتقادی برگرفته از قرآن و اسلام ناب محمدی (ص) است و به طور قطع آینده درخشان و امیدواری در پیش داریم، اگرچه ناملایمات و پیچ‌های سختی هم  وجود دارد اما افق روشن است و به آن خواهیم رسید.

وی در ادامه سخنانش با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، شهید حاج قاسم سلیمانی، یاران باوفای وی و شهیدان گیلانی همچون محمدعلی حق بین، علیزاده، نظری و یعقوبی، عشوری و شهیده خانعلی زاده مدافع سلامت بیان کرد: سردار شهید حق‌بین با مجاهدت و دفاع جانانه از جبهه مقاومت و همراهی با شهید حاج قاسم سلیمانی و فرمانده فاتح نبل الزهرا، افتخاری و برگ زرینی در تاریخ مجاهدت مردم گیلان است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان خاطر نشان کرد: شهید حق بین در تمامی یادواره‌های شهدا حضور فعال داشت و جهاد تبیین را به معنی واقعی در استان به ویژه شهرستان رودسر دنبال می کرد چهره ای که اخلاق در وجودش نمایان بود.

وی با بیان اینکه ما امروز میراث‌دار شهیدان و امام شهدا هستیم، اظهار کرد: صداقت و اخلاص باید در رفتار ما مشهود باشد؛ نکند که به نام اسلام، دین انقلاب و ولایت؛ به اصل نظام، دین و انقلاب ضربه بزنیم و جوانان و نوجوانان بدبین شوند؛ هر یک از ما در شرایط کنونی وظایف مشخصی داریم که باید به درستی عمل کنیم.

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به توطئه‌های دشمنان در ماه‌های اخیر و جنایات آنان در غزه و فلسطین، صف آرایی جبهه باطل و جنایات داعش در طول سالیان اخیر با یادآوری واقعه کربلا اظهار کرد: دشمن برای وارد آوردن ضربه یک لحظه غفلت نمی کند و امت اسلامی متشکل و وحدت جامعه اسلام و مسلمین را نمی خواهد از اینرو باید بصیرت داشته باشیم و در راستا  نقشه راه مشخص است.

وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با جهاد تبیین بیان کرد: بایددستاوردهای نظام و پیشرفت‌های جمهوری اسلامی را برای مردم دنیا تبیین کرد.

وی تصریح کرد: باید با اقتدار در برابر دشمن سینه سپر کرده و اعلام کنیم که محکم ایستاده‌ و اجازه نفوذ فرهنگی، سیاسی و نظامی را به دشمن نمی دهیم.

در انتهای این آیین از خیرین ساخت سالن حوزه علمیه فاطمیه(س) رودسر قدردانی شد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه امسال در کشور برگزار می‌شود.

Share