انتخابات 1402

رئیس ستاد انتخابات آیت الله اشکوری منصوب شد

سیدعلی حسینی اشکوری با صدور حکمی رئیس ستاد انتخابات خود در گیلان را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، آیت الله سیدعلی حسینی اشکوری با صدور حکمی حجت الاسلام موسوی نوکنده را به عنوان رئیس ستاد انتخابات خود در گیلان را منصوب کرد.

در حکم انتصاب آمده است:

با عنایت به در پیش بودن ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و تاکید مقام معظم رهبری بربرگزاری انتخابات پرشور بدینوسیله جنابعالی را به عنوان رئیس ستاد انتخابات اینجانب در استان گیلان منصوب مینمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب العین قرار دادن تقوا و فرامین امام راحل (رضوان الله تعالی علیه) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی به برگزاری هر چه با شکوه تر انتخابات کمک نمایید با توجه به وضعیت معیشتی مردم گیلان هیچگونه هزینه ای را برای گرفتن ستاد صحیح نمیدانم بویژه در شرایط فعلی نیازی به آن نمی باشد. لازم به ذکر است برای تبلیغات از ظرفیتهای مردمی و فضای مجازی استفاده گردد. تمامی هزینه ها برای تهیه کمکهای معیشتی به مردم استان استفاده شود زیرا هدف اصلی رضایت، و مشارکت حداکثری مردم عزیز خوب و سرافراز گیلان در انتخابات میباشد همچنین اینجانب از همه اقشار و طبقات با همه دیدگاهها، عقائد مذاهب وسلیقه ها تقاضا دارم که به وظیفه دینی و ملی خود جهت سرافرازی ملت قهرمان ایران در انتخابات شرکت نمایند.

با آرزوی موفقیت و سربلندی برای مردم فهیم گیلان بزرگ

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته سید علی حسینی اشکوری

Share