معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه؛

مردم رغبت چندانی به تماشای تلویزیون ندارند | بسیجیان برای تبلیغ از خیابان استفاده کنند

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انتخابات از هر جهت مانند غزه در محاصره دشمنان است و باید نسبت به این مهم هوشیار باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، سرهنگ پاسدار«مجید بذرافکن» روز چهارشنبه در آیین اختتامیه جشنواره رسالت ماندگار که با حضور پایگاه‌های بسیج استان مرکزی در اراک برگزار شد، افزود: عزم بسیج در انتخابات یک عزم تمام کننده است و تلاش برای افزایش مشارکت مردم در حقیقت ایستادگی در جبهه مقاومت و مبارزه با دشمنان است.

وی ادامه داد: مدل مقاومت در پیروزی انقلاب اسلامی به جهان ارائه شد و در انتخابات باید مشارکت را نشان و الگو برای سایرین قرار دهیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیجیان را یاوران و مجاهدان مقام معظم رهبری دانست و افزود: جنایت رژیم صهیونیستی آن‌ها را رسوا کرد و رای دادن هر یک از مردم ایران اسلامی در انتخابات پیش‌رو در حقیقت یک ضربه به رژیم کودک‌کش و دسیسه‌های این رژیم و حمایت‌گرانش است.

بذرافکن خاطر نشان کرد: زیرساخت‌های فضای مجازی در اختیار دشمنان است از طرفی مردم رغبت چندانی به تماشای تلویزیون ندارند، اما خیابان‌ها محیطی است که بسیجیان برای تبلیغ و بازگو کردن حقایق می‌توانند از آن استفاده کنند و از این فرصت نباید غافل شد.

وی تاکید کرد: بسیجیان باید همانند بچه‌های حماس و جهاد اسلامی که امروز زیر آوار زندگی می‌کنند مبارزه داشته باشند و در برابر جنگ روانی دشمن مقاومت کنند

Share