مدیرعامل شرکت مخابرات ایران؛

زیان شرکت مخابرات در نگهداری به ازای هرخط تلفن ۲۶۰ هزار ریال است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با مدیران و رؤسای مخابرات منطقه سمنان با اشاره به اهمیت مدیریت منابع انسانی گفت: در بحث منابع انسانی، با توجه به پیشرفت تکنولوژی طرحی قابل ارائه است که ساختار در آن چابک بوده و در آن به آینده شرکت مخابرات توجه شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در دیدار با مدیران و رؤسای مخابرات منطقه سمنان با اشاره به اهمیت مدیریت منابع انسانی گفت: در بحث منابع انسانی، با توجه به پیشرفت تکنولوژی طرحی قابل ارائه است که ساختار در آن چابک بوده و در آن به آینده شرکت مخابرات توجه شود.

 سلطانی اضافه کرد: شرکت مخابرات ایران بعنوان شرکت فنآور، نیازمند به نیروهای کارآمد و کلیدی می‌باشد.

وی خلق جریان‌های جدید درآمدی و اصلاح، بهینه‌سازی و چابک‌سازی ساختار نیروی انسانی را از رویکردهای اساسی مخابرات برشمرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در ادامه با اشاره به مشکلات بوجود آمده درخصوص بیمه پرسنل گفت: شرکت مخابرات با کمبود نقدینگی مواجه است که در حال بررسی و رفع مشکل مربوط به بیمه کارکنان هستیم.

وی بدهی، جریمه‌ها و تحقق بودجه سال جاری را با تهاتر املاک میسر دانست و تصریح کرد: تغییر در شرکت مخابرات ایران در حال انجام است و با توجه به گستردگی ابعاد شرکت مخابرات ایران، این تغییر زمان‌بر و سخت است.

 سلطانی افزود: طبق محاسبه بهای تمام شده توسط مشاورین شورای رقابت و صورت‌های مالی سال ۱۴۰۱، زیان شرکت مخابرات در نگهداری به ازای هرخط تلفن ۲۶۰ هزار ریال می‌باشد و با توجه به عدم تناسب تعرفه‌ها، عدم اجرای دقیق مصوبه ۴۶۶ و عدم بروزرسانی تعرفه خدماتی که به FCPها ارائه می‌دهیم، ۸ هزار میلیارد زیان به شرکت مخابرات ایران وارد شده است.

 سلطانی بر لزوم انجام تعهدات شرکت مخابرات ایران تاکید کرد و افزود: یکی از بندهای UNSP در صورت عدم انجام تعهد شرکت مخابرات ایران، اخذ جریمه به میزان ۵ درصد درآمد ناخالص خواهد بود.

وی در پایان ضمن اشاره به اهمیت امور مشترکین و برندشاپ در شرکت مخابرات گفت: پیش‌بینی ما این است که با تلاش مدیران، معاونت تجاری و مناطق مخابراتی، با افزایش درآمد مطلوب و کاهش هزینه‌ها، مخابرات از نقطه سربه‌سر خارج و ان‌شاالله به نقطه پایدار خواهد رسید.

Share