مدیرعامل شرکت مخابرات ایران خبر داد:

حجم باقیمانده اینترنت پرسرعت به ماه بعد منتقل می‌شود

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به لزوم تحقق رضایتمندی مشتریان گفت: با توجه به صدور صورتحساب اینترنت پرسرعت مشتریان در روز ۲۵ هر ماه، حجم باقیمانده مشتریان در این زمان به ترافیک قابل استفاده ماه بعد اضافه می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سید مجید صدری با بیان اینکه تمام تلاش مجموعه شرکت مخابرات ایران در بخش‌های دیتا و تلفن ثابت برای مشتریان خانگی و تجاری، تحقق حداکثر رضایتمندی است، اظهار کرد: به همین منظور در کوچک‌ترین مسائلی که با موضوع رعایت حق الناس مشتریان و ارائه خدمات کامل مرتبط است، اهتمام ویژه توسط کارشناسان و متخصصین شرکت مخابرات ایران لحاظ می‌شود.

وی افزود: افزوده شدن ترافیک از روز ۲۵ هر ماه به ترافیک قابل استفاده ماه بعد، علاوه بر مدیریت بهتر حجم و ترافیک مشتریان، در کاهش تماس مشتریان و نهادینه شدن خدمات غیرحضوری در مجموعه مخابرات تاثیر قابل ملاحظه ای ایجاد می کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: با انجام این عمل ضمن افزایش رضایتمندی مشتریان از افزایش ارتباط با سامانه‌های تماس غیر حضوری شرکت مخابرات ایران جلوگیری شده و مراجعه حضوری مشتریان به مراکز مخابراتی کاهش می‌یابد.

صدری در پایان یادآور شد: درگاه های ارتباط با مشتریان شرکت مخابرات ایران به ویژه سامانه اینترنتی adsl.tci.ir فرصت مناسبی برای ثبت مشکلات و نظرات مشتریان بوده که انتظار داریم توسط کاربران مورد استفاده قرار گیرد.

Share