۵ مدل پرفروش درب اتاق خواب جدید

در این مقاله میخواهیم درباره مدل های درب داخلی و درب اتاق خواب مجموعه اهورا درب صحبت کنیم که بیشترین تقاضا سفارش را دارد و درباره متریال و جنس ساخت این درب ها توضیح مختصری داشته باشیم.

درب اتاق خواب سفید رنگ پلی اورتان

پرفروش ترین درب اتاقی مجموعه اهورا درب با جنس رنگ پلی اورتان و رنگ سفید می باشد که در رتبه اول فروش درب داخلی را دارد که با متریال داخلی پانل های ام دی اف می باشد و با استفاده از چوب روسی که به عنوان کلاف درب استفاده شده است ساخته می شود.

این درب با بهترین ام دی اف خارجی ساخته ساخته می شود و با کیفیت رنگ پلی اورتان وارداتی کشور ترکیه رنگ شده است که تقاضا سفارش بسیار زیادی دارد که از عوامل انتخاب این محصول طرح مینیمال ، رنگ با کیفیت اجرا شده و شبکه بندی پلاستو فوم است که نوعی عایق صدا بسیار عالی می باشد و مشتریان عزیز می توانند عکس این محصول را مشاهده کنند.

درب اتاق خواب سفید اهورا درب

درب اتاق خواب طوسی

دومین رتبه فروش درب اتاق خواب جدید را اختصاص به رنگ طوسی پیدا کرده است که در چند سال گذشته طرفداران زیادی بین مشتریان پیدا کرده است و درخواست تولید این محصول به شدت گسترش پیدا کرده است.

این درب طوسی که از دسته درب داخلی مدرن به حساب می آید با بهترین مواد اولیه که شامل ام دی اف سوماترا اندونزی یا واناچای و شبکه بندی داخلی پلاستو فوم برای ایجاد عایق صوتی بسیار عالی و کلاف چوبی خشک شده درجه یک می باشد که باعث تشکیل شدن یک درب با کیفیت می باشد که با رنگ پلی اورتان ترک رنگ آمیزی شده است و مناسب استفاده برای اتاق خواب و سرویس بهداشتی نیز می باشد.

درب اتاق خواب طوسی اهورا درب

درب اتاقی وکیوم گردویی

سومین دربی که مشتریان استفاده در اتاق خواب و سرویس بهداشتی استفاده می کنند درب وکیوم روکش pvc می باشد که سبکی متفاوت نسبت به دو درب قبلی می باشد که سبک این درب رپینگی می باشد و به صورت قاب تو قاب با دستگاه های مخصوص تولید می شوند و وکیوم می شوند که قابلیت تغییر در انواع رنگ ها را دارد اما رنگی که بیشترین تقاضا را دارد رنگ گردویی این درب است که با طرح خاص خود توجه هر مشتری را به خود جلب می کند.

این درب قابل تولید به صورت درب ضد آب که ۱۰۰ درصد غیر قابل نفوذ آب می باشد که با ترکیبی از مواد پلیمری ساخته می شود و شامل پنج سال ضمانت کتبی تعویض شرکت می باشد که در صورت آسیب دیدن درب شما بدون هیچ قید و شرطی توسط مجموعه اهورا درب تعویض می گردد. عکس این محصول پرفروش را مشاهده می کنید.

درب اتاقی وکیوم گردویی اهورا درب

درب اتاق خواب روکش سوپر مات بژ

محصولی که به تازگی وارد صنعت تولید درب داخلی و اتاق خواب شده است روکش سوپر مات هستند که سبکی مدرن و جدید به حساب می آید.

روکش سوپر مات یعنی چه ؟ نوعی روکش جدیدی است که به تازگی وارد بازار ایران شده است و به حد زیادی مات هستند و به روکش های سافت تاچ معروف هستند و حس لطیف و پاکن مانندی به شما می دهدو از روکش های آنتی فینگر به حساب می آیند( جای انگشت روی این روکش نمیماند ) و به تازگی به در دسته کالیته روکش های pvc اضافه شده است و بسیار مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است که در رنگ های سفید ، بژ ، ذغالی و… موجود می باشد

درب اتاق خواب روکش pvc سوپر مات بژ اهورا درب

درب اتاقی روکش سوپر مات سفید

محصول پنجم که در لیست پرفروش ترین درب های این مجموعه قرار دارد درب طرح cnc با روکش سوپر مات سفید می باشد که از درب اتاق خواب جدید و مدرن به حساب می آید.

این روکش pvc با اجرا بر روی ام دی اف پک وارداتی که تماما بهترین متریال و مواد اولیه به حساب می آید با استفاده از دستگاه های مخصوص در شرایط خلاء وکیوم می شود که پرفروش ترین روکش سوپر مات بعد از پژ به سفید می رسد. که قابل مشاهده در صفحه درب اتاق خواب سفید اهورا درب می باشد. همچنین نمونه ای از این درب را می بینید.

درب اتاقی روکش سوپر مات سفید

ما سعی کردیم در این مقاله به طور خلاصه ۵ مدل از پرفروش ترین درب های داخلی و اتاقی این مجموعه را معرفی کنیم.

برای مشاهده لیست قیمت و تمام محصولات درب داخلی اهورا درب می توانید بر روی کلمه های مدنظر کلیک کنید.

برای ارتباط با کارشناسان فروش مجموعه و مشاوره رایگان با شماره دفتر ۸۸۴۴۹۰۶۴-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید. یا به نشانی دفتر به آدرس : خیابان دکتر فاطمی ، خیابان رهی معیری ، پلاک ۱۰ ، واحد ۱۱ مراجعه فرمایید.

Share