خبر مهم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان؛

۸۰ درصد جایگاه‌های سوخت گیلان فعال است | رفع مشکل کارت سوخت تا فردا

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به اختلال در عرضه سوخت جایگاه‌ها گفت: حدود ۸۰ درصد از جایگاه‌های عرضه سوخت استان تا این لحظه فعال شده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، موسی فکور دقایقی پیش (دوشنبه) در جریان بازدید از برخی جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین در رشت اظهار کرد: از ۱۲۹ جایگاه سوخت گیلان هم اینک ۱۰۰ جایگاه سوخت در استان فعال شده و در حال خدمات‌رسانی به مردم هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه از پیش از ظهر امروز سامانه هوشمند سوخت‌رسانی در کشور با اختلال مواجه شد، از همان ساعات ابتدایی مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان با تاکید استاندار، تیم‌های مختلف را به جایگاه‌ها اعزام کردند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با بیان اینکه تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت در مناطق مرکزی رشت، بندرانزلی و صومعه سرا فعال است، بیان کرد: ۲۹ جایگاه دیگر نیز به مرور در چرخه عرضه سوخت قرار خواهد گرفت تا تمامی این جایگاه‌ها در گیلان فعال و مشغول خدمت‌رسانی به مردم شوند.

فکور خاطرنشان کرد: بحث ارائه سوخت سامانه‌ای نیز در کشور دنبال می‌شود و طبق نظر کارشناسان این مشکل تا فردا (سه شنبه) برطرف خواهد شد تا هموطنان بتوانند از کارت سوخت خود نیز استفاده کنند.

Share