معاون استاندار گیلان خبر داد:

۱۲۱ جایگاه سوخت در گیلان وارد مدار شد | تلاش‌ برای بازگشت سیستم آنلاین سوخت‌رسانی

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، تاکنون از ۱۲۸ جایگاه سوخت در گیلان، وارد مدار توزیع شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، موسی فکور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آخرین وضعیت جایگاه‌های سوخت در گیلان اظهار کرد: به دستور استاندار گیلان عصر امروز از جایگاه‌های سوخت در استان بازدید به عمل آمده و اکنون از ۱۲۸ جایگاه سوخت در گیلان ۱۲۱ جایگاه وارد مدار شده است.

 به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از ساعت ۹:۳۰ امروز اختلالی در سامانه هوشمند سوخت در کشور ایجاد شد که به همین دلیل برخی از جایگاه‌های عرضه بنزین در گیلان دچار مشکل شد.

وی با تأکید بر انجام فرآیند سوخت‌رسانی به‌صورت آفلاین در جایگاه‌های سوخت گیلان گفت: شرکت فراورده‌های نفتی استان از همان دقایق ابتدایی اختلال در سیستم سوخت‌رسانی وارد عمل شده و سیستم سوخت‌رسانی را از حالت آنلاین به آفلاین تغییر دادند تا روند سوخت‌رسانی خودروها دچار اختلال نشود.

فکور با اشاره به تلاش‌ها برای بازگشت سیستم آنلاین سوخت‌رسانی در جایگاه‌های سوخت خبر داد و بیان کرد: وزارت نفت و شرکت فرآورده‌های نفتی در تلاش هستند تا در سریعترین زمان ممکن مشکل پیش آمده را برطرف کرده و سیستم آنلاین سوخت‌رسانی به مدار باز گردد.

Share