هزینه آموزش باریستا در یک آموزشگاه معتبر چقدر است؟

اگر به اسپرسو و نوشیدنی های گرم و سرد بر پایه اسپرسو علاقه دارید، دوره باریستایی برای شما بسیار مناسب است.

درست کردن یک فنجان قهوه ناب تنها کار یک دستگاه اسپرسو ساز و قهوه مرغوب نیست؛ یاد گرفتن چنین هنر ظریفی قطعا بدون آموزش دیدن ممکن نیست و یک آموزشگاه حرفه‌ ای باریستایی را می‌طلبد. هزینه آموزش باریستا در تمامی آموزشگاه‌ ها مناسب نیست و هزینه زیادی از هنرجو گرفته و آموزش های با کیفیت را در اختیار هنرجو قرار نمی دهند. اما می خواهیم آموزشگاهی به شما معرفی کنیم که با آموزش باریستایی مزایای بسیار در اختیار شما قرار می دهد.

 

صرفه جویی در زمان و هزینه با آموزش باریستایی کافی پارس

منظور از صرفه جویی در هزینه این است که با توجه به مبلغی که بابت یک دروه آموزش باریستایی و یا آموزش بارتندری می پردازید بهترین آموزش و مزیای آموزشی را دریافت کنند و منظور از صرفه جویی در زمان این است که با توجه به مقدار زمانی که برای یادگیری آموزش های لازم میگزارید بهترین آموزش را دریافت کنید و حتی در زمان مناسب آموزش عالی دریافت کنید.

پس برای هر فردی که میخواهد برای یادگیری یک دوره آموزشی اقدام کند باید به طوری عمل کند که به نفع خودش باشد و در زمان و هزینه ای که صرف یک دوره آموزشی می کند بهترین انتخاب را داشته باشد.

بهترین دوره آموزش باریستایی برای صرفه جویی در زمان و هزینه

در آموزش باریستایی شما با انتخاب آموزشگاه معتبر و حرفه ای کافی پارس در زمان و هزینه ای که می پردازید صرفه جویی می کنید. امروز قصد داریم آموزشگاه کافی پارس را به علاقه مندان شغل باریستایی معرفی کنیم که با مزایای این آموزشگاه بهترین انتخاب برای یادگیری نسیبشان می شود و در زمان و هزینه صرفه جویی چند برابری می کنند. در واقع هزینه ای که برای آموزش باریستایی با کیفیت بالا می پردازید

مزایای کافی پارس برای آموزش باریستایی

کیفیت و نوع محتوای آموزش در کافی پارس

دوره باریستا کافی پارس یک سرفصل جامع دارد که هنرجو و استاد سرفصل به سرفصل پیش می روند و چنانچه هنرجو سرفصلی را به درستی یاد نگیرد، استاد به هیچ وجه به سرفصل بعدی نمی رود و با هنرجو رفع اشکال می کند تا سرفصل مورد نظر را آموزش ببیند.

کلاس ها به صورت خصوصی و نیمه خصوصی با ۱ تا ۳ هنرجو برگذار می شود، باعث می شود هنرجویان و استاید راحت تر با یکدیگر ارتباط گرفته و رفع اشکال کنند

آموزش ها ار صفر تا صد بوده و از مقدماتی تا پیشرفته برگزار می گردد که هنرجویان به صورت تئوری و عملی آموزش میبینند.

اساتید دوره ها دانش به روز دارند و از میان بهترین باریستا های کشور گزینش شده اند.

مدرک بین المللی کافی پارس با مزایای عالی

کافی پارس بعد از اتمام دوره به هنر جویان خود مدرک بین المللی ارائه می دهد که دو زبانه بوده و زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور است. این مدرک مزیای زیادی دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

اولین مورد مهاجرت است، هنرجویانی که قصد مهاجرت دارند، مهارت باریستایی + مدرک بین المللی که در دست دارند یک امتیاز عالی محسوب می شود.

دومین مورد مخصوص افرادی است که قصد راه اندازی و مدیریت کافه دارند با این مدرک می توانند از ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون وام دریافت کنند.

سومین مورد وجود خود مدرک است نشان دهنده مهارت شما در باریستایی است.

مدت زمان دوره و نحوه ثبت نام و برگذاری کلاس های دوره باریستا کافی پارس

ثبت نام در کلاس ها به این صورت است که هنرجو با توجه به مشغله کاری و درسی خود می تواند خودش تاریخ و زمان حضور در جلسه اول کلاس ها را تعیین کند.

کلاس های آموزشی همه روزه از شنبه تا جمعه از ۹ صبح تا ۹ شب برگذار می شود و هنرجو میتواند هر ساعتی که برایش مناسب است به موسسه مراجعه کند.

دوره آموزش باریستایی نهایتا یک هفته ای تمام می شود. اما در صورتی که هنرجو تقاضای آموزش بیشتر و رفع اشکال را داشته باشد دوره تا یادگیری کامل هنرجو ادامه پیدا می کند.

هزینه دوره آموزشی در کافی پارس

هنرجویان دوره باریستا کافی پارس هزینه یک کلاس عمومی را با تخفیف می پردازند و کلاس های به صورت خصوصی برگزار می شود.

از دیگر مزایا این است که هزینه کلاس ها می تواند به صورت اقساطی پرداخت شود و با پرداخت بیعانه می توانند دوره های آکادمی پارس را تا ۲ ماه بعد رزرو داشته باشند.

تجهیزات و منابع کافی پارس

کافی پارس سعی کرده محیط آموزش هنرجویان دروه های آموزش باریستایی و بارتندری همانند یک کافه باشد که شامل انواع ماشین های اسپرسو، انواع آسیاب و ابزار سرو و انواع قهوه و ….. میشود که  در تمامی کلاس های آموزشی موجود است تا هنرجو بعد از ورود به بازار کار برای کار کردن با تجهیزات چالشی نداشته باشد.

مکان برگزاری دوره باریستا کافی پارس

دو شعبه در تهران و کرج دارد که دوره های آموزشی در این دو شعبه برگزار می شود و هنرجویان عزیزی که قصد دارند از شهرستان در این دوره های شرکت کنند، کافی پارس برای آنها خوابگاه در نظر گرفته است.

نظرات هنرجویان در مورد دوره های آموزش باریستا کافی پارس

اگر یک نگاهی به سایت و آپارات و حتی شبکه های اجتمایع کافی پارس بیندازید و مصاحبه با هنرجویان را ببینید، متوجه آن خواهید شد که هنرجویان به شدت از این دوره ها راضی بوده اند و حتی به دیگران نیز پیشنهاد کرده اند.

تضمین بازار کار با کافی پارس

کافی پارس پس از اتمام دوره تضمین ورود به بازار کار به هنرجویان می دهد و آنها را جهت گزینش و استخدام به کافی شاپ ها و رستوران های معتبر معرفی می کند و یا در نمایندگی های کافی شاپ خود آنان را دعوت به همکاری می نماید.

پشتیبانی و خدمات پس از دوره در آموزش باریستا کافی پارس

تمامی هنرجویان پس از ثبت نام یک کارت گارانتی پشتیبانی ۵ ساله دریافت می کنند و تا ۵ سال می توانند از مزیای زیر در کافی پارس بهره مند شوند

۵ سال کلاس‌های رفع اشکال رایگان

۵ سال شرکت در ورکشاپ‌های تخصصی باریستایی و بارتندری

۵ سال شرکت در تورهای بازدید از کارخانجات

۵ سال استفاده از مشاوره‌های راه‌اندازی، مدیریت، تبلیغات و بازاریابی کافه

سخن پایانی

اگر به اسپرسو و نوشیدنی های گرم و سرد بر پایه اسپرسو علاقه دارید، دوره باریستایی برای شما بسیار مناسب است و می توانید با شرکت در این دوره و دریافت مدرک بین المللی آن یک باریستا حرفه ای در کافه های داخل و خارج ایران شوید. انتخاب یک مرکز معتبر برای آموزش باریستایی، در روند شروع به کار و یادگیری شما بسیار مهم و کاربردی است که کافی پارس برای شما بهترین انتخاب است چرا که با یک هزینه مناسب با کیفیت ترین دروه آموزش باریستایی را ثبت نام کرده اید.

Share