رستوران گلسار رشت

رستوران رزاقی به عنوان اولین و بزرگترین گروه رستورانی شمال کشور است که به صورت همه روزه و در تمامی ساعات انواع غذای ملل، ایرانی و محلی گیلان را ارائه می‌دهد.

غذاهای ایرانی به ویژه غذای شمالی به یکی از بخش‌های مهم ایران گردی و گردشگری کشور تبدیل شده است. غذای شمالی به عنوان یکی از نمادهای این منطقه است که فرهنگ هر قسمت از شمال ایران را به خوبی نشان می‌دهد.

بهترین رستوران در رشت

 تنوع غذایی در شهرهایی مانند رشت و گیلان بسیار زیاد است و از مواد اولیه درجه یک و کاملاً سالم غذاهای خوشمزه و فوق‌العاده‌ای درست می‌کنند. آب و هوای مناسب و رویش انواع گیاهان و محصولات ارگانیک باعث شده است شهرهای شمالی ایران مملو از غذاهای رنگارنگ با طعم‌های بی نظیر و منحصر به فرد باشد.

بهترین رستوران گلسار رشت

 امروزه رستوران‌های سنتی زیادی در شهر رشت و سایر شهرهای شمالی ایران، با کیفیت و ویژگی های متفاوت وجود دارد. برای شناخت بهترین رستوران رشت و بهترین رستوران گیلان در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

انواع غذا های سنتی رشت

غذا برای مردم گیلان بسیار مهم است و به عنوان یکی از مهم ترین جنبه های زندگی مردم این منطقه شناخته شده است. اهمیت این موضوع را می‌توان در تنوع غذاهای استان به ویژه در رشت که مرکز استان گیلان است، مشاهده کرد.  وجود گیاهان، طیور و جانوران دریایی مختلف، راه را برای ایجاد غذاهای متنوع باز کرده است. علاوه بر این، انواع طعم های لذیذ مانند سس انار، سیر، روغن زیتون را نباید نادیده گرفت زیرا از مواد ثابت غذاهای گیلکی هستند و اصالت آن را مشخص می‌کنند. غذاهای این منطقه اغلب از سیر، بادمجان و گوجه فرنگی تهیه می‌شوند که ارزش غذایی بسیار بالایی دارند. علاوه بر این، برنج گیلان که در سراسر جهان شهرت دارد، اغلب به جای نان در وعده های غذایی استفاده می‌شود.

بهترین رستوران رشت کجاست

اگر قصد دارید غذا های رشت و گیلان را امتحان کنید بهتر است به یک رستوران با کیفیت و مناسب بروید. رستوران های رشت و گیلان هر یک کیفیت متفاوتی دارند. با کیفیت ترین رستوران در گیلان و رشت، شامل مجموعه رستوران های رزاقی است. این مجموعه با ارائه انواع وعده های غذایی به ویژه غذای گیلکی به عنوان بهترین رستوران رشت شناخته شده است. در ادامه قصد داریم با ویژگی ها و مشخصات این رستوران بیشتر آشنا شویم.

یک رستوران خوب دارای استاندارد های متفاوتی است و این استاندارد ها تعین کننده کیفیت اصلی رستوران است. صرف غذا در یک محیط آرامش بخش و زیبا از مهم ترین ویژگی های یک رستوران با کیفیت است. مجموعه رستوران های رزاقی با داشتن این ویژگی ها به بهترین رستوران گیلان و بهترین رستوران رشت تبدیل شده است.

یک تجربه خوب همراه با یک غذای خوشمزه

یکی از ویژگی های کلیدی رستوران رزاقی، تجربه مثبت مشتریان این مجموعه است. با توجه به نظرات مشتریان این رستوران به عنوان بهترین رستوران در حیطه غذای گیلکی شناخته شده است.

  1. غذای خوشمزه: کیفیت غذا در رستوران ها حرف اول را می‌زند. انواع غذای های شمالی خوب و خوشمزه همه روزه در این رستوران موجود است. تنوع منو و استفاده از مواد اولیه تازه و درجه یک اصلی ترین ویژگی این رستوران کیلگی است. تمامی مواد اولیه از بهترین مزارع و کشت زار های سراسر کشور تهیه می‌شود و به صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند. علاوه بر غذاهای سنتی گیلان، انواع غذای ایرانی و غذای ملل نیز در این رستوران در وعده های ناهار و شام سرو می‌گردد.
  2. خدمات خوب و به موقع: رستوران رزاقی دارای بهترین سرویس دهی و خدمات به مشتریان است. غذا با کمترین تاخیر و در سریع ترین زمان ممکن به صورت تازه و داغ بر روی میز مشتری قرار می گیرد.
  3. فضای شیک و لاکچری: محیط شیک و مدرن این رستوران آن را به لاکچری ترین رستوران رشت تبدیل کرده است. فضای رستوران بسیار صمیمی و دوستانه می باشد و برای دسترسی به تمامی امکانات آن می‌توانید به راحتی اقدام نمایید. محیط رستوران بسیار آرام و دلنشین است و برای تمامی مشتریان با هر سن و سلیقه ای مناسب خواهد بود.
  4. موقعیت مکانی مناسب: موقعیت مکانی رستوران از موارد مهمی است که بسیاری از مشتریان به آن اهمیت می‌دهند. شعبه های متعددی از رستوران رزاقی در سراسر رشت پراکنده شده است. شعبه گلسار یکی از چندین شعب این رستوران است که در شهر گلسار نبش خیابان ۱۲۳ قرار گرفته است. دسترسی به این شعبه بسیار راحت است و جای پارک کافی نیز برای مشتریان قرار دارد.
  5. آشپزان حرفه ای و متخصص: برای تمامی آیتم های این رستوران که شامل غذای محلی گیلان، غذای ایرانی و غذای ملل است، آشپزان حرفه ای و متخصص به صورت جداگانه وجود دارد و هر یک به صورت تخصصی غذای مورد نظر را تهیه می‌کنند.
  6. بهداشت و نظافت: تمامی امکانات و تأسیسات این مجموعه به صورت کاملاً بهداشتی نگهداری می‌شوند و میز های غذای مرتباً تمیز می‌گردند. تمامی استاندارد های نگهداری غذا و مواد اولیه درد رستوران رزاقی به صورت کاملاً صحیح رعایت می‌شود.
  7. قیمت مناسب: با توجه به لوکس بودن رستوران قیمت تمامی آیتم ها منطقی و مناسبت است و رضایت مشتریان از قیمت تأیید کننده این موضوع می باشد.
  8. ساعت کاری رستوران رزاقی شعبه گلسار: از ۷ الی ۱۱ صبح صبحانه به صورت بوفه به صورت حضوری می باشد و انواع پک های صبحانه به صورت بیرون بر نیز در دسترس است. ساعت ۱۲ الی ۱۹ نیز مختص به ارائه ناهار می باشد. سرور به صورت حضوری و بیرون بر نیز برای تمامی آیتم های رستوران امکان پذیر است.
  9. موسیقی زنده: موسیقی زنده نیز در برخی از روزا در رستوران اجرا می‌گردد. با مراجعه به پیچ رستوران می‌توانید از برنامه های اجرای موسیقی در این مجموعه آگاه شوید.

بزرگترین گروه رستورانی شمال کشور

رستوران رزاقی به عنوان اولین و بزرگترین گروه رستورانی شمال کشور است که به صورت همه روزه و در تمامی ساعات انواع غذای ملل، ایرانی و محلی گیلان را ارائه می‌دهد. این مجموعه با داشتن چندین سال سابقه در زمنیه رستوران داری به پرطرفدار ترین رستوران های شمالی کشور تبدیل شده است. وجود بیش از ۱۲۰ نوع غذا در منوی رستوران رزاقی که برای تمامی سلایق و ذائقه های مناسب است  و به عنوان یکی از مهم ترین ویژگی های این رستوران می‌باشد.

 اپلیکشین سفارش غذا مختص رستوران رزاقی به عنوان یکی از پرطرفدار ترین اپلیکیشن سفارش غذا در گیلان شناخته شده است. از امکانات این اپلیکیشن می توان به سفارش سریع غذا و امکان پرداخت آنی آن اشاره کرد که توسط بسیاری از مشتریان مورد حمایت قرار گرفته است.

برای مشاهده منو کامل به همراه قیمت و آیتم های منو رستوران رازقی در رشت، به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

Share