پس از کرونا به کجا سفر کنیم؟

چنلید به عنوان سیستمی دوسویه برای هتلداران و آژانس های گردشگری شناخته می شود که اطلاعات به روز هتل را از طریق وب سرویس در اختیار آژانس های گردشگری قرار می دهد.

 

صنعت گردشگری به عنوان یکی از پیشرفته ترین صنایع جهان به شمار می رود که تا قبل از پیدایش کرونا روند پیشرفت خود را ادامه داده و چندی نمانده بود که به یکی از ۳ صنعت مهم جهانی بدل شود. ویروس کرونا باعث ایجاد وقفه بی سابقه در صنعت گردشگری شده و متاسفانه بسیاری از گردشگران از برنامه سفری خود بازمانده اند. با پیدایش واکسن کرونا امید است که در زمان هرچه سریعتر بتوان گشت و گذار در جاذبه ها را دوباره از سرگرفت. هر یک از نقاط جهان جاذبه های مختلفی را در خود جای داده اند و اروپا سهم عمده ای از این جاذبه ها را به خود اختصاص داده است. البته در انتخاب مقصد مسافرتی خود باید نهایت دقت را داشته باشید چرا که برخی از جاذبه های گردشگری جهان از نظر تفریحی و برخی دیگر از نظر تاریخی حائز اهمیت هستند. آژانس های گردشگری آسیب وصف ناپذیری از ویروس کرونا را شاهد بودند و روزشماری می کنند تا با اتمام ویروس کرونا بتوانند فعالیت خود را پر قدرت آغاز کنند. در ادامه توضیحات کامل تری در این خصوص ارائه نموده ایم:

بهترین های گردشگری اروپا پس از کرونا

قاره اروپا دارای دیدنی های تاریخی متعددی است که هر یک از آنها را به عنوان هدف انتخاب کنید می توانید از جاذبه های متفاوتی دیدن نمایید. اما چه مقاصدی پس از کرونا از محبوبیت بیشتری برخوردار خواهند بود؟ بی شک مقاصد گردشگری که کمترین آسیب را از ویروس کرونا دیده باشند بیشترین سهم از گردشگران را خواهند داشت. طبیعتا هر فردی به دنبال انتخاب مقصدی متناسب با سلیقه خود است و به همین دلیل بهتر است قبل از سفر با برخی از بهترین های گردشگری جهان آشنایی پیدا کنید. وقفه ای که در صنعت گردشگری پدید آمده باعث شد تا گردشگران با گشت و گذار در وب سایت های اینترنتی و آشنایی پیدا کردن با جاذبه های گردشگری جدید نیازهای خود را برآورده سازند و بی شک هر گردشگری لیستی از جاذبه های گردشگری دیدنی جهان نوشته تا بهترین مورد را به عنوان هدف خود انتخاب کند. هر یک از کشورهای اروپایی به نوبه خود دارای اهمیت گردشگری خاصی هستند و می توانید بهترین و متنوع ترین ها را برای گشت و گذار خود انتخاب کنید.

موارد قابل توجه قبل از سفر

اولین و مهمترین نکته در مسافرت انتخاب مقصد مسافرتی مناسب است اما پس از آن باید به نکات دیگری نیز توجه داشته باشید که از جمله آنها می توان به: زمان سفر، رزرو بلیط و رزرو هتل اشاره کرد. انتخاب زمان مناسب سفر به دو متغیر آب و هوا و میزان هزینه ها بستگی دارد که هر یک از این موارد برای شهرهای مختلف، متفاوت است. بلیط های هواپیما به انواع مختلفی دسته بندی می شوند و می توان ایرلاین های مختلفی را در مسیر پروازی مورد نظر مشاهده کرد و با کسب اطلاعات در رابطه با هر یک، خواهید توانست بهترین مورد را برای سفر خود رزرو نمایید. رزرو هتل همواره یکی از دغدغه های مسافران محسوب می شود چرا که انتخاب هتل مناسب و رزرو آن ممکن است مشکلاتی داشته باشد. خطاهای انسانی در ثبت اطلاعات هتل بر روی آژانس های گردشگری یکی از اصلی ترین معضلات در این زمینه است که باعث نارضایتی بسیاری از مشتریان می شود. امروزه با استفاده از چنلید می توان بسیاری از این مشکلات را برطرف نمود.

شناخت جاذبه های گردشگری محبوب اروپا پس از کرونا

دوری گردشگران از گشت و گذار صبر و طاقت را از آنها گرفته و بی شک پس از اتمام بیماری کرونا خیل عظیمی از گردشگران را در جای جای نقاط جهان شاهد خواهیم بود. به همین دلیل طبیعتا جاذبه های گردشگری شناخته شده مملو از جمعیت بوده و ممکن است سختی هایی را برایتان به دنبال داشته باشد. فلذا توصیه می کنیم که به دنبال مناطقی برای گردش باشید که کمتر مورد توجه قرار گرفته اند تا هم خلوت تر بوده و هم بتوانید با دیدنی های جدیدتری آشنایی پیدا کنید. در ادامه به بررسی برخی از جاذبه های کمتر دیده شده اروپایی پرداخته ایم:

–         پراگ: پراگ یکی از بهترین های گردشگری اروپا است که در فصل تابستان بهترین شرایط را برای گشت و گذار دارد. از جمله مهمترین جاذبه های گردشگری پراگ می توان به: قلعه پراگ، پل چارلز، گشت های آبی رودخانه ای، صومعه سنت ویتوس و… اشاره کرد.

–         جزایر یونان: یونان دارای جزایر مختلفی است که تک تک آنها از جمله بهترین های اروپا به شمار می روند. سواحل جزایر یونان علاوه بر اینکه آرامش خاصی را به شما هدیه می کنند می توانند انتخاب مناسبی برای تجربه بهترین تفریحات آبی باشند.

–         موستار در بوسنی و هرزگوین: موستار یکی از بی نظیرترین های اروپا است که کمتر مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. این شهر در امتداد رود نرتوا در بوسنی و هرزگوین واقع شده و جاذبه های تمام نشدنی را می توان در آن به نظاره نشست.

–         آتن یونان: یونان می تواند یکی از بهترین های گردشگری پس از کرونا باشد و آتن تاریخ و فرهنگ دور و درازی از این کشور را با خود به یدک می کشد و می توانید یک طبیعت گردی فراموش نشدنی را در آن تجربه کنید.

–         دوبروونیک در کرواسی: دوبرونیک یکی از بهترین های اروپایی است که شاید نام آن برای کمتر کسی آشنا باشد اما باید بدانید که این شهر دارای جاذبه های بی نظیر و دیدنی است که اوج لذت را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

چنلید و کمک به صنعت گردشگری جهانی

همانطور که در بخش های قبل نیز اشاره شد رزرو هتل از دغدغه بیشتری نسبت به بلیط هواپیما همراه است و پلتفرم دوسویه خدمات اقامتی چنلید به صورت کامل این مشکلات را برطرف ساخته اند. چنلید به عنوان سیستمی دوسویه برای هتلداران و آژانس های گردشگری شناخته می شود که اطلاعات به روز هتل را از طریق وب سرویس در اختیار آژانس های گردشگری قرار می دهد. چنلید به عنوان یکی از بهترین ها شناخته می شود که در طول دوره فعالیت خود به دلیل ارائه بهترین خدمات توانسته رضایت بسیاری را نسبت به خود جلب نماید. کارشناسان چنلید به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات بوده و می توانید راهنمایی های مورد نیاز را نیز از آنها دریافت کنید.

شهرام مهیاری مدیر واحد مارکتینگ این شرکت در خصوص گردشگری پسا کرونا گفت:

“به طور قطع پس از کاهش کرونا و واکسیناسیون عمومی سفر به صورت فزاینده ای افزایش پیدا می کند از این رو ممکن است آژانس های گردشگری در خصوص رزرو هتل به مشکل بر بخورند. توصیه ما به همه ی آژانس های گردشگری و هتلداران استفاده از پلتفرم دوسویه آنلاین خدمات اقامتی چنلید است تا از این طریق به راحتی رزرو انجام داده و نگران خطا های انسانی نباشند زیرا همکاران ما در چنلید به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستند.”

برگرفته از وب سایت https://channelead.ir/

Share