امیدواریم دیگر شاهد هیچ فسادی در هیچ یک از ادارات شهرستان آستارا نباشیم

قدردانی امام جمعه آستارا از دستگیری یک مدیر فاسد در حوزه مرزی

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی از اقدام سریع و قاطع سربازان گمنام امام زمان(عج) در برخورد با عوامل فساد تشکر و قدردانی کرد و گفت: امیدواریم دیگر شاهد هیچ فسادی در هیچ یک از ادارات شهرستان آستارا نباشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام محمدجواد باقری‌ارومی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در ادامه مبحث تربیتی خطبه اول به بیان عوامل غضب پرداخت و حسد را یکی از مهم‌ترین دلایل بروز غضب عنوان کرد.

خطیب جمعه بندر آستارا با گرامیداشت ۱۶ آذر، روز دانشجو و اشاره به حادثه تاریخی شهادت چهار دانشجوی معترض به سیاست‌های استکباری آمریکا گفت: این حادثه نشان می‌دهد که سابقه دشمنی آمریکا با ایران فراتر از جمهوری اسلامی است و حتی سال‌ها قبل از شکل گیری نهضت اسلامی در سال ۱۳۴۲ آمریکا قصد بر این کشور سلطه داشته که مورد اعتراض دانشجویان قرار گرفته است.

وی با تاکید بر این که امروزه دانشجویان در عرصه‌های مختلف علم و فناوری پیشرفت‌های بسیاری کرده و هزاران نیروی متخصص در دانشگاه‌ها تربیت یافته‌اند، افزود: آگاهی و بصیرت سیاسی و تلاش برای شکل دهی به مطالبات مردمی از ویژگی‌های قشر فرهیخته دانشجو است که همیشه باید حفظ شود.

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با اشاره به تحولات مهم منطقه بعد از عملیات طوفان الاقصی، تغییر معادلات سیاسی و شکل گیری نظم نوین جهانی بر محور مقاومت را یکی از بزرگترین دستاوردهای این عملیات دانست و خاطر نشان‌کرد: سال‌ها استکبار و صهیونیسم جهانی در تلاش بودند تا با ایجاد دو قطبی‌های عرب و غیر عرب، شیعه و سنی در کشورهای منطقه و امت اسلامی تفرقه ایجاد کنند، اما امروز به لطف گسترش تفکر مقاومت و روحیه بسیجی در کشورهای مختلف منطقه همچون عراق، سوریه، یمن، لبنان و فلسطین و در آینده نزدیک در کشورهای فرا منطقه‌ای، شاهد دو قطبی مقاومت و تسلیم هستیم و عرب و غیر عرب، شیعه و سنی در سایه مقاومت بر علیه تسلیم و عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی قیام کرده‌اند و به زودی شاهد نابودی کامل جنایتکاران عالم خواهیم بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بندر آستارا با توجه به مسئله مطرح شده در خصوص سوءاستفاده کلان ارزی یک شرکت تجاری فعال در صنعت چای، اظهارکرد: این مسئله دو جور قابل نگرش و قضاوت است که یکی عملیات روانی دشمن در جنگ شناختی و دیگری واقعیت و حقیقت موجود است.

وی ادامه داد: نگاه اول، فساد و اختلاس و بدبختی و فلاکت و نا امیدی است که دقیقا مورد نظر دشمن است و برای القای آن تلاش بسیار می‌کند، اما نگاه دوم، اقدام شایسته دولت در معرفی عوامل و مبارزه با یک فساد بزرگ در داخل مجموعه دولت است، این‌که دولت خودش آستین همت را بالا زده و بدون تعارف مشغول مبارزه با فساد است؛ بسیار ستودنی و موجب ایجاد امید در دل‌های مردم خواهد شد.

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با اشاره به تذکرات هفته‌های گذشته در خصوص برخورد با فساد در حوزه مرزی و تردد تریلرهای ترانزیتی، خاطرنشان‌کرد: بارها عرض کردیم: خدمت به مردم یک نعمت و فرصت الهی است و باید قدردان آن باشیم، ولی عده‌ای از این فرصت سوء استفاده کردند و با فساد آن را آلوده کردند.

امام جمعه بندر آستارا از اقدام سریع و قاطع سربازان گمنام امام زمان(عج) در برخورد با عوامل فساد تشکر و قدردانی کرد و افزود: امیدواریم دیگر شاهد هیچ فسادی در هیچ یک از ادارات شهرستان آستارا نباشیم.

Share