فروش محصولات نقره

در علم متالوژی به یک میله یا صفحه ای فلزی که از جنس نقره می باشد و معمولا با عیار ۹۹۹ ساخته و روانه بازار شده است شمش نقره می گویند. این فلز گران بها در طبیعت یافت می شود و بعد از طلا رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

از کجا شمش نقره بخریم؟ شمش نقره چیست؟

در علم متالوژی به یک میله یا صفحه ای فلزی که از جنس نقره می باشد و معمولا با عیار ۹۹۹ ساخته و روانه بازار شده است شمش نقره می گویند. این فلز گران بها در طبیعت یافت می شود و بعد از طلا رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. ویژگی های نقره شامل براقیت، نرمی و نیز رنگ سفید آن است که در طبیعت هم به صورت خالص و نیز ترکیبی با فلزات دیگر یافت می شود. قالبی به طول کمتر از ۲ متر را شمش می گویند و در شرایطی که شمش نقره با سطح مقطع کوچکتر از ۲۲۵ سانتی متر قرار می گیرد را شمشال می گویند.

نکات موثر در رابطه با فروش شمش نقره

در بررسی فروش شمش نقره باید بدانید که در مرحله بعد باید تصمیم بگیرید که فلزات گرانبهای خود را به چه کسی بفروشید. گزینه های زیادی برای شروع با یک فروشنده در منطقه خود یا یک فروشنده آنلاین وجود دارد. معمولاً فروشنده آنلاین می تواند بسیار بیشتر از یک فروشنده محلی به شما پرداخت کند. دلیل این امر این است که فروشنده عموما قیمت بسیار کمتری را برای فلزات شما ارائه می دهد. به همین جهت فاکتور مهم دیگری که باید در فروش شمش نقره در نظر گرفت حفظ حریم خصوصی است. ایمنی و امنیت شما در همه زمان ‌ها مهم است و اگر افراد جامعه فکر می‌ کنند شما صاحب فلزات گرانبها هستید، ایده خوبی نیست.

خرید سنگ برلیان

انواع محصولات نقره را از کجا بخریم؟

یکی از سنگ هایی که بسیار مورد توجه هم آقایان و هم خانم ها قرار دارد، سنگ برلیان است. سنگ برلیان بسیار زیبا و قیمتی بوده و پیدا کردن همچین سنگی بسیار سخت و دشوار است و فرد باید زمان زیادی را بگذارد تا بتواند منابع آن را پیدا کند. همانطور که متوجه شده اید، بهترین هدیه برای فردی که به آن علاقه دارید این است سنگ برلیان هدیه دهید. این سنگ میتواند هم به صورت تکی و هم به صورت تزئینی بر روی جواهرات قرار بگیرد تا زیبایی آن چندین برابر شود.

یکی از تجارتهای پر سود جهانی، تجارت سنگهای قیمتی به حساب می آید. این محصولاتی طبیعی به لطف هنر بشر تبدیل به کالاهایی بی بدیل برای سرمایه گذاری و بهره برداری می شوند. همه می دانند که وزن طلا بر اساس گرم است. اما وزن سنگ های قیمتی مانند برلیان را با قیراط اندازه ‌گیری می کنند. هر چه اندازه ی قطعه الماس بزرگ تر باشد قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت و هرچه سنگ الماس شما بزرگتر باشد کمیاب تر و نادرتر است. برای خرید سنگ برلیان می توانید از کارشناسان کافه سیلور کمک بگیرید.

خرید ساچمه نقره:

گرانول نقره که ساچمه، گوارسه یا پنبه نقره هم به آن میگویند، همان نقره خام می باشد که از مواد اولیه نقره‌سازی یا نقره‌کاری به شمار می‌رود.

هنرمندان نقره ساز برای اینکه بتونند از نقره در جواهرسازی و یا صنعت استفاده کنند، آن را به شکل گلوله‌های کوچکی درمی‌ آورند. نقره‌سازان به این گلوله‌ها نقره ساچمه‌ای یا ساچمه و یا نقره پنبه می گویند.

در واقع ساچمه نقره همان نقره خام می باشد که به نوعی مواد اولیه نقره‌سازی یا نقره کاری به شمار می رود.

Share