شمش طلای کم اجرت (طلای آب شده) را از کجا بخریم؟

از آنجایی که قیمت طلا بدون اجرت بسیار مقرون به صرفه است، افراد به‌منظور سرمایه‌گذاری بیشتر سراغ این دسته از محصولات می‌روند.

چگونه طلا بدون اجرت-کم اجرت را آنلاین بخریم؟

مانند بسیاری از محصولات دیگر، انتخاب طلا به صورت آنلاین می‌تواند به آسانی یک کلیک کردن باشد. که از مزایای آن می‌توان به مشاهده بدون دغدغه چندین محصول و مقایسه آن‌ها اشاره کرد. جهت خرید طلای کم اجرت می‌توانید با مشاهده و انتخاب محصول با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما همواره پاسخگوی تمام سوالات شما خواهند بود.

شمش طلا بدون اجرت و کم اجرت را از کجا بخریم؟

طلا بدون اجرت یا کم اجرت درواقع همان طلای دست دوم است که در کافه سیلور موجود می‌باشد. قیمت این طلاها نسبت به طلاهای نو کمتر است و دستمزد ساخت ندارد. به همین دلیل بسیاری تمایل به خرید طلای بدون اجرت برای پس‌انداز دارند.

شما در واقع با پرداخت هزینه کمتر، می‌توانید صاحب طلای بدون اجرت شوید و سود کنید.

طلای دست دوم ارزانتر است؟

نکته مهم در مورد خرید طلا بدون اجرت یا طلا دسته دوم این است که شما در مقایسه با جواهرات جدید تقریباً مطمئن هستید که ارزش و کیفیت را در خرید خود پیدا خواهید کرد.

جواهرات استفاده شده، دارای قیمت کمتری هستند و اینکه معمولا دسته اقلام طلای بدون اجرت با استانداردهای بالاتری ساخته می‌شوند. البته طلاهای سبک نیز قیمت کمتری نسبت به سایر طلاها دارند.

آیا خرید جواهرات دست دوم مشکلی به وجود نمی‌آورد؟

طلا فلزی گران‌بها است که برای خرید آن باید هزینه‌ زیادی صرف شود. همین موضوع باعث می‌شود تا تهیه زیورآلات طلا به‌منظور استفاده شخصی یا حتی سرمایه‌گذاری برای بسیاری از افراد چالش برانگیز باشد؛ اما همیشه راهی برای کاهش هزینه‌ها وجود خواهد داشت. خرید طلای بدون اجرت یکی از راهکارهایی است که به‌منظور کاهش هزینه‌های طلا توصیه می‌شود؛ در واقع برای سرمایه گذاری مطمئن، خرید طلا کم اجرت می‌تواند گزینه بسیار مناسبی باشد. که حقانی امکان خرید طلای آنلاین را برای شما فراهم کرده است.

هنگامی که سخن از طلا کم اجرت می‌شود، برخی به اشتباه تصور می‌کنند که این نوع طلا با طلای بدون اجرت یا همان دست دوم یکی است؛ اما این تصور کاملا اشتباه است. در ادامه به بررسی این نوع طلا خواهیم پرداخت.

جواهرات دست دوم، معمولا امتحان خود را پس داده اند. این بدان معناست که شما می‌توانید با خیالی راحت خرید آنلاین طلا خود را انجام دهید. و اینکه خرید طلا بدون اجرت هیچ اشکالی ندارد. زیرا که جواهرات شما از مواد باکیفیت‌تر و برای ماندگاری ساخته شده اند. شما همچنین می‌توانید مواد کمیاب مانند الماس زرد را در مجموعه‌های دست دوم و همینطور در قطعات ساخته شده از طلای ۲۲ عیار پیدا کنید.

کافه سیلور، ویترین آنلاین شمش طلا و جواهر کشور است که با هدف توسعه و تحول صنعت طلا و جواهر فعالیت خود را آغاز کرده است . هموطنان عزیز میتوانند در هر لحظه از شبانه روز از فروشگاههای معتبر طلا و جواهر ایران دیدن فرمایند و با بررسی ، مقایسه و انتخاب محصول مورد نظر خود ، لذت یک انتخاب هوشمندانه را تجربه کنند.

کافه سیلور معتبرترین مرجع برای خرید آنلاین طلا کم اجرت

کافه سیلور به‌عنوان معتبرترین مرجع خرید طلای آنلاین با بهره‌گیری از بهترین استادکاران ماهر ایرانی و برترین طراحان خلاق طیف متنوعی از محصولات اعم از گردنبند طلا، محصولات کم اجرت و همچنین زیباترین انگشتر طلا را طراحی و عرضه می‌کند تا هر کسی با هر میزان درآمد بتواند از بین صدها مدل جذاب و به‌روز بهترین نمونه را انتخاب و به‌صورت آنلاین خریداری کند.

مزایای خرید طلای بدون اجرت از کافه سیلور

  • ارسال رایگان به سراسر ایران
  • گارانتی مادام العمر
  • تعویض و عودت محصول تا ۷ روز
  • امکان ساخت محصول مدنظر به‌صورت سفارشی
  • صدور فاکتور رسمی و معتبر

خرید انواع طلا کم اجرت

محصولات بدون اجرت طیف متنوعی از زیورآلات و جواهرات را شامل می‌شود. طلای کم اجرت می‌تواند یک هدیه مناسب و یک گزینه عالی برای سرمایه‌‌گذاری‌های بلندمدت باشد. در ادامه این صفحه به برخی از این نوع محصولات اشاره خواهیم کرد.

دستبند طلا

دستبند طلا جزو پرفروش‌ترین زیورآلات در بین بانوان است که در طرح‌های متنوعی ارائه می‌شود. با خرید دستبند طلا کم اجرت می‌توانید یک خرید هوشمندانه داشته باشید؛ چرا که به‌راحتی می‌توانید این زیورآلات را با قیمت پایین‌تر خریداری کنید.

النگو طلا

النگو طلا انواع مختلفی دارد و بهترین مدل آن برای سرمایه‌گذاری النگو است. برای خرید محصولات بدون اجرت و النگو می‌توانید از طریق همین صفحه برای خرید طلا کم اجرت اقدام کنید.

گوشوار طلا

گوشواره طلا نیز جزو آیتم‌هایی است که می‌توان روی آن سرمایه‌گذاری کرد؛ در ضمن می‌توان با خرید گوشواره طلا بدون اجرت هدیه مناسبی برای دختر بچه‌ها فراهم کرد.

قیمت طلا بدون اجرت

از آنجایی که قیمت طلا بدون اجرت بسیار مقرون به صرفه است، افراد به‌منظور سرمایه‌گذاری بیشتر سراغ این دسته از محصولات می‌روند. همین موضوع باعث می‌شود تا تقاضا برای خرید طلا بدون اجرت بسیار بالا باشد؛ بنابراین اگر شما نیز در حال برنامه‌ریزی جهت تهیه طلا و جواهر هستید، ما اینجاییم که در این مسیر به شما کمک کنیم. شما می‌توانید با خرید طلای کم اجرت از مجموعه ما هزینه‌های خود را به‌طور قابل توجهی کاهش دهید.

در واقع ما در مجموعه کافه سیلور نهایت تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بهترین طلای کم اجرت را با قیمتی بسیار کمتر از سایر طلا فروشی‌های بازار در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم. همچنین با ارائه خدمات ساخت طلا سفارشی بستری را برای شما مشتریان گرامی فراهم کرده‌‎ایم تا بتوانید زیورآلات دلخواه خود را با طرح مورد نظر سفارش دهید و زرگران ما در اسرع وقت آن را برای شما عزیزان طراحی و اجرا نمایند.

Share